لطفا منتظر باشید

از کرایه روزانه ماشین تا ۵ دلیل اصلی رنت خودرو در تهران

از کرایه روزانه ماشین تا ۵ دلیل اصلی رنت  خودرو در تهران
اشتراک گذاری

ممکن است بسیاری از افراد به دلایل زیادی مثل: مسافرت اضطراری، قرار کاری مهم ، بازگشت به شهر مبدا ، سفرهای کوتاه بین شهری ، شرکت در مراسمی ویژه و… تنها برای چندین ساعت یا یک روز، نیاز به اجاره خودرو داشته باشند در این زمان اجاره روزانه خودرو، یک گزینه عالی و بسیار مناسبی می باشد.
ما در این مقاله ابتدا به معرفی اجاره روزانه خودرو خواهیم پرداخت و سپس ۵ دلیل پر مخاطب اجاره خودرو را مورد بررسی قرار میدهیم.

اجاره روزانه خودرو چیست؟

اجاره خودرو به معنی این است که خودرو به فردی که مالک آن نیست داده می شود تا فرد مورد نظر بتواند کارهای شخصی و مورد نیاز خود را انجام بدهد. در اکثر اوقات واگذاری خودرو به مدت چند روز، چند هفته یا ماه می باشد. همچنین به ازای اجاره دادن  خودرو معمولا از فردی که خودرو را اجاره می کند مدارکی نیز درخواست می شود.

ضمانت ها و مدارک مورد نیاز در اجاره خودرو

 

  •  کارت ملی معتبر
  •  سفته یا چک به ارزش قیمت روز خودرو
  •  ودیعه نقدی که مبلغ آن با توجه به زمان اجاره و نوع خودرو متغیر می باشد که معمولا 5 تا 15 درصد قیمت خودرو می باشد.
  • چک کارمندی برای کارمندان و گواهی اشتغال به کار
  •  پاسپورت و یا ویزا برای مسافرین خارجی
  •  دادن کارت و پارک خودروی شخصی فرد در مدت اجاره
  •  و سایر مواردی که بوسیله مشاورین شرکت اعتبارسنجی خواهد شد.


۵ دلیل اصلی اجاره خودرو

در ادامه به معرفی ۵ دلیل اصلی اجاره خودرو میرسیم. البته هرکس بنا به دلایل شخصی خود اقدام به اجاره خودرو مینماید ، به عنوان مثال شخصی ممکن است صرفا به دلیل تنوع احساس نیاز به اجاره خودرو برای یک روز یا مدتی معین کند و شخصی نیز جهت امور مربوط به جشن ها و عروسی و ... اما این دلایل عموما بصورت لیست ذیل میباشند:

  1. جشن ها و تشریفات (ماشین عروس)
  2.  اجاره خودرو مسافرتی
  3.  اجاره خودرو سینمایی
  4.  اجاره خودرو داخلی شهری
  5.  اجاره خودرو ترنسفر فرودگاهی


کرایه روزانه ماشین تشریفاتی و ماشین عروس


برای مجلس عروسی هنگام جابه‌جا کردن عروس همواره نیاز به خودرویی می‌باشد که مناسب با شرایط و محیط باشد، خودرو عروس اساسا از تمام مدل ها است و هر فرد می‌تواند متناسب با سلیقه و بودجه خود مدلی را انتخاب کرده و تهیه نماید.

قابل ذکر است که می‌توانید خودرویی قدیمی و حتی خودرویی جدید و لوکس و حتی خارجی انتخاب کنید، این خودرو اصولا با گل‌های رنگی و زیبا طبیعی و مصنوعی تزیین شده است و جلوه خاصی را پیدا کرده و به راحتی قابل تشخیص می‌باشد.

باید بگوییم که خودرو عروس چون متمایل با بودجه و سلیقه هر فرد تهیه می‌شود بر همین اساس هم سرعت و قدرت حرکت آن متفاوت است و هم از نظر کیفیت و رنگ و شکل ظاهری تغییر خواهد کرد. استفاده از ماشین عروس برای بردن عروس توسط داماد به مراسم عروسی از شایع ترین رسوم در میان ایرانیان می‌باشد که طرفداران زیادی هم دارد.

اجاره خودرو مسافرتی

سفرهای جاده ای ممکن است بار زیادی برای ماشین شخصی شما باشد. طی کردن مسافت های طولانی ارزش وسیله نقلیه را کاهش می دهد و شما نیاز به تعویض روغن، لاستیک و … پیدا می کنید. همچنین شاید یکی از دغدغه های شما این باشد که بخواهید یک سفر دست جمعی را تجربه کنید و خودرو سواری شخصی شما ظرفیت کافی را برای این امر نداشته باشد.

امروزه جهت مسافرت خودروهای متنوعی برای کرایه رزرو میشوند. از اتومبیل های لوکس و تشریفاتی گرفته تا ون های جا دار خانوادگی. یکی دوست دارد در ترافیک آخر هفته و تعطیلات معروف که همه اقدام به سفر مینمایند سوار بر خودروی لوکسی باشد و ضمن لذت بردن از امکانات و اپشن های این خودروها از جلوه و زیبایی آنها نیز بهره مند گردد و یکی دیگر یک ون بزرگ و جادار و استاندارد با امکانات سرمایشی و گرمایشی را جهت سفرهای دست جمعی ترجیح می دهد. 
بانی رنت آماده ارائه انواع خدمات کرایه ماشین مسافرتی میباشد. کافی است دکمه ی نارنجی رنگ با آیکن تلفن وسط صفحه را لمس کنید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

اجاره خودرو سینمایی


برای بازی کردن بسیاری از فیلم ها همواره نیاز مبرمی به خودرو می‌باشد که متناسب با نوع فیلم همواره خودرو ها هم تغییر خواهند کرد، گاه لازم است که از خودرو های لوکس استفاده کنند و گاه نیاز به خودرو معمولی و حتی قدیمی می‌باشد که باید طبق آن خودرو را فراهم کرد.

خودرو سینمایی اصولا مخصوص صدا و سیما می‌باشد و پلاک های نصب شده بر روی آن تنها برای فیلم های سینمایی است. قابل ذکر است که اینگونه خودروها به نوبه خود کیفیت بالایی دارد و می‌تواند عملکرد خوبی را در صحنه های فیلم برداری از خود نشان بدهد. اگر فیلم سبک قدیمی داشته باشد باید خودرویی را انتخاب کرد  که مدل قدیمی و ساده دارند و متناسب با فیلم هستند، اگر فیلم اکشن است باید از خودرو های سینمایی پر سرعت و پر قدرت استفاده کرد.

اجاره خودرو داخل شهری

بسیاری از اوغات به دلیل خراب شدن خودرو شخصی یا توقیف توسط پلیس یا بسیاری موارد دیگر برای مدتی از چند ساعت تا چند روز نیاز به اجاره خودرو سواری خواهیم داشت.

در مواقعی که نیاز به اجاره یک خودرو برای مقاصد داخل شهری تهران است میتوانید به سراغ انواع خودرو اقتصادی بروید.از جمله خودروهای اقتصادی میتوان به پراید،تیبا،ساینا،تندر90،کوییک و ... اشاره کرد.در مدل اقتصادی خودروها همواره به صورت دنده‌ای حرکت می‌کنند و آپشن خاصی ندارند که بتوانند هزینه های سنگینی را برای افراد رقم بزند. مسلما نداشتن آپشنهای خاص می‌تواند از هزینه های نهایی و پرداختی خودرو بکاهد و آن را به یک خودرو اقتصادی تبدیل کند.

اما بانی رنت جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به تهیه انواع مرغوبی از خودروهای دخلی دنده اتوماتیک همچون کوییک دنده اتومات نموده که ضمن اقتصادی و مقرون به صرفه بودن همچنان از امکانات خودروهای اتومات برای آنها که برای رانندگی عادت دارند و یا افرادی که خواهان آرامش در ترافیک هستند نموده است.

اجاره خودرو ترانسفر فرودگاهی

در زمان سفر پس از اینکه محل اقامت و یا هتل مد نظر انتخاب شد مرحله بعدی ترانسفر فرودگاهی می باشد. ترانسفر فرودگاهی یعنی مسافر از فرودگاه به محل اقامت و یا هتل توسط وسیله ی نقلیه جابه جا شود.ترانسفر باعث می شود که با خیال راحت از فرودگاه به محل اقامت تان برسید؛ در وقت تان صرفه جویی کنید و سردرگمی یا دغدغه مسیریابی نداشته باشید.

هیچی به اندازه ترانسفر فرودگاهی نمی تواند حس و حال خوب سفر به یک شهر و منطقه را دوچندان کند. در واقع ترانسفر فرودگاهی باعث می شود تا سفر راحتی داشته باشید و بعد از پیاده شدن از هواپیما، دغدغه یافتن مقصد یا آشنا نبودن به آن شهر و منطقه و از این دست مسائل را نداشته باشید و با خیال راحت با اجاره ماشین ترانسفر فرودگاهی به مقصد برسید.
 

بالا