لطفا منتظر باشید

کلاس های لوکس ماشین هیوندای

انواع ماشین هیوندای پرطرفدار در ایران
اشتراک گذاری

کلاس های لوکس ماشین هیوندای
آشنایی با کمپانی Hyundai و انواع ماشین هیوندای پرطرفدار در ایران
شرکت خودروسازی هیوندای در رده بندی برترین خودرو سازان جهان به عنوان سومین اتومبیل ساز بزرگ دنیا شناخته شده است . اولین خودروساز بزرگ جهان تویوتا و در رتبه دوم برترین خودروسازان جهان فولکس واگن قرار گرفته است . این شرکت سازنده خودرو هویت کره ای دارد و سهام این شرکت در بازارهای بزرگ بورس جهان خرید و فروش می شود و دارای سود و پیشرفت است .

تنوع ماشین هیوندای


تنوع محصولات تولید شده توسط شرکت هیوندای بالا بوده و هر ساله نیز به تعداد و تنوع محصولات و ماشین های تولیدی توسط این شرکت افزوده خواهد شد . اما میتوان گفت تعدادی از خودروهایش در ایران از محبوبیت بیشتری برخوردار است ، به طوری که اگر توان خرید خودروهای این کمپانی نیز برای همگان ممکن نباشد به اجاره این خودروها در مناسبت و مراسمات خاص روی می آورند.

چند ماشین برتر قرار گرفته شده در این رده بندی عبارت اند از :

ماشین هیوندای اکسنت

ماشین هیوندای اکسنت با توان ۱۳۰ اسب بخار دارای ظاهری بسیار شیک و جذاب است . این ماشین دارای رانندگی فوق العاده و نرم و هم چنین دارای ویژگی های هوشمند می باشد . وجود نمایشگر لمسی و امکان دسترسی به ویژگی های هوشمند از طریق این نمایش گر از برتری های این ماشین می باشد . این ماشین یعنی هیوندای اکسنت علاوه بر داشتن مزایای بسیار دارای نقاظ ضعفی نیز می باشد ، این معایب عبارت اند از :

کارکرد غیرروان و نامناسب دنده ها و هم چنین سر و صدای زیاد این ماشین می باشد .
علاوه بر این موارد ، طراحی این ماشین به گونه ای انجام شده است که برای افراد سرنشین عقب فضای کافی و راحت موجود نیست.
این ماشین در کلاس بندی ماشین های کوچک قرار گرفته شده است .

ماشین هیوندای سوناتا

از دیگر ماشین های تولید شرکت هیوندای با کلاس بندی ماشین های متوسط ماشین سوناتا می باشد .اولین نسل این خودرو در سال 1985 به بازار ارائه و امروزه نسل هفتم این خودرو را داریم که در رده خودروهای لوکس در ایران قرار دارد. طراحی اسپرت بدنه ظاهری لوکس به خودرو داده است.

هیوندای سوناتا می تواند به عنوان سومین برترین ماشین تولید این شرکت شناخته شود. اما از نظر قیمت اقتصادی در برابر امکانات و کارایی این محصول ، بی رقیب خواهد بود .

ماشین هیوندای سانتافه

سانتافه از دیگر محصولات محبوب این شرکت بوده که مسلما نام آن را شنیده اید و در خیابان ها چشم تان به آن افتاده است.سانتافه دارای طراحی خاص و زیبا است و بسیار جذاب و شیک است . این اتومبیل دارای ویژگی های سودمند زیادی است که به محبوبیت این خودرو زیبا افزوده است ، ایمنی و امنیت بالا ، فضای جادار و راحت درون ماشین و هم چنین از ویژگی های هوشمند متعدد برخوردار است.

ماشین هیوندای ولستر

هیوندای ولستر توانست با نوآوری در طراحی بدنه به یک موفقیت نسبی در بازار جهانی و حتی ایران دست پیدا کند. اولین نسل این خودرو در سال 2011 رونمایی شده و در سال 2014 نیز توسط عاملیت مجاز این کمپانی به ایران وارد گشت و نسل دوم نیز سال 2018 به بازار ارائه شد.

نمای متفاوت و بدیع این خودرو از دو طرف و داشتن یک در سمت راننده و دو در سمت شاگرد نیز در بین طرفداران سر و صدای زیادی به پا کرد.

در کلاس بندی خودروهای هیوندای علاوه بر ویژگی های ظاهری چون زیبایی ، حجم و سایز و وزن و … امکانات و امنیت و کارایی ماشین ها نیز در نظر گرفته می شود .

به همین صورت ماشین های مختلف تولید شده توسط شرکت خودروسازی هیوندا با توجه به ویژگی های مختلف شان در کلاس بندی خودروها قرار گرفته خواهند شد .


باتوجه به اینکه امروزه اجاره خودرو در ایران نیز بسیار رواج پیدا کرده است و افراد بسیاری روزانه نسبت به اجاره انواع خودروها، مخصوصا لوکس و خارجی اقدام می کنند؛ پیشنهاد می کنیم شما نیز در اولین فرصت با مراجعه موسسه های معتبر کرایه خودرو در ایران از این خدمات استفاده نمایید.

بالا