لطفا منتظر باشید

برترین برندهای خودرو لوکس

برترین برندهای خودرو لوکس
اشتراک گذاری

برترین برندهای خودروهای لوکس در طی یک نظرسنجی آنلاین که در ماه ژوئن سال 2021 انجام شد یک منبع معتبر و پیش بینی قابل اعتمادی برای فروش خودروهای لوکس در آینده و روندی است که مسیر صنعت خودروسازی جهانی را شکل می دهد . هر خودرو لوکس در لیست ما در زمینه آنچه برای مصرف کنندگان مرفه اهمیت دارد ، پیش قدم هستند.

خودروهای برقی با تقاضای مصرف کنندگان برای تجربه رانندگی پایدار و مقررات سختگیرانه در مورد کاهش آلایندگی ، مهمترین روندی است که امسال صنعت خودروسازی جهانی را تحت تأثیر قرار داده است.

رانندگی با خودروهای برقی لوکس (EVs) با عرضه پورشه تایکان و Tesla Model S Plaid امسال بسیار هیجان انگیزتر می شود. خودروهای برقی از برد طولانی تری نیز برخوردارند و تعداد شبکه های ایستگاه های شارژ در سراسر جهان رو به رشد هستند.

دیجیتالی شدن دومین روند مهم تغییر صنعت خودرو در سال 2021 است. اتومبیل های متصل ، وسایل نقلیه خودران و اندازه رو به رشد صفحه نمایش های دیجیتالی داخل خودروها سه زمینه مهم سرمایه گذاری برای تولیدکنندگان است. تولیدکنندگان خودروهای لوکس در خط مقدم تحول دیجیتالی تجربه رانندگی ما هستند . مرسدس بنز EQS نمونه بارزی از نوآوری دیجیتالی است که در جلو و مرکز کابین قرار گرفته است تا تجربه راننده را افزایش دهد.

صنعت جهانی خودروهای لوکس، بازار رو به رشدی است که پیش بینی می شود تا سال 2027 به 665 میلیارد دلار برسد. در حالی که خودروسازان آلمانی با BMW ، مرسدس بنز و آئودی در صدر لیست ما قرار دارند ، ایالات متحده به سرعت در حال تسلط بر تسلا است. ژاپن تنها یک مدل خودرو در 15 برند برتر با Lexus و شاخه برتر تویوتا دارد. بقیه رتبه بندی ما توسط سایر کمپانیهای اروپایی از سوئد (ولوو) ، ایتالیا (لامبورگینی ، فراری و مازراتی) ، انگلستان (لندروور و جگوار) و فرانسه (بوگاتی) پر شده است.

بی ام و

بی ام و ( Bayerische Motoren Werke ) محبوب ترین خودروهای لوکس آنلاین است که سهم 22.8 درصدی از جستجو را در سال 2021 به خود اختصاص داده است.

نام تجاری خودروهای لوکس آلمانی با ورود بی ام و M3 و M4 و همچنین مدل تمام برقی iX آینده ، نام خود را در خط مقدم صنعت حفظ کرده است.

گفته می شود موتورهای برقی آن با تسلا رقابت می کنند و مانند همیشه ، تکنولوژی روز افزونش به سهم ثابت بازار آن کمک می کند. تا سال 2023 ، بی ام و پیش بینی می کند که تعداد مدلهای تمام برقی و پلاگین هیبریدی خود را تقریباً 25 برابر کند.

مرسدس بنز

مرسدس بنز ، بخش خودروهای لوکس گروه دایملر ، مقام دوم را در لیست محبوب ترین برندهای خودروهای لوکس آنلاین به خود اختصاص داده و ارزشمندترین برند خودروهای لوکس در سال 2021 است.

مرسدس بنز اصطلاح لوکس را دوباره تعریف کرده است. این کمپانی عصری جدید با معرفی طیفی وسیع از اَبَرخودروهای مجهز به باتری ، موقعیت خود را به دلیل توجه مداوم به جزئیات و سرعتهای سرسام آور تکنولوژی که همیشه تزلزل ناپذیر است ، نزدیک به بالا نگه داشته است.

خط تولید مجموعه خودروهای برقی مرسدس بنز در سه سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است و تمرکز ویژه ای نیز در 12 ماه گذشته به لطف استراتژیهای خط تولید گرفته است. این اولین مدل بر اساس معماری اختصاصی خودروهای الکتریکی خودروساز آلمانی است که سبک و جنس را به گونه ای ترکیب می کند که فقط مرسدس بنز میتواند. تلاش این کمپانی خودروسازی برای افزودن امکانات بیشتر تولید EV (وسایل نقلیه برقی) در ایالات متحده ما را به پیش بینی اتفاقات بزرگ در آینده میرساند.

آئودی

همه نگاه ها به فناوری نوآورانه آئودی است ، از خودروی اسپرت برقی جدید تسلا با نام تجاری این شرکت گرفته است تا عکاسانی که فیلم هایی از آئودی Q9 مورد انتظار را می گیرند . ورود خودروهای برقی به دسته بندی خودروهای لوکس در چند سال گذشته در اولویت قرار داشته و در کنار شایعات پیرامون  Q9 ، آئودی با بالا بردن جایگاه خود در خط مقدم خودروهای الکترونیکی ، به رتبه اول نزدیک شده است. کمپانی آئودی حتی با همکاری آمازون اعلام کرد که مشتریانش می توانند ایستگاه شارژ الکتریکی پرقدرت را در خانه را از فروشگاه اینترنتی خریداری کنند.

اخیراً ، آئودی نیز از فروش SUV e-tron و e-tron Sportbacks استفاده کرده است. عدم رقابت اخیر تسلا (در حالی که این برند مدل های خود را دوباره راه اندازی می کند) فضایی را در صنعت فراهم کرده است تا آئودی به خط مقدم برسد. این غول خودروسازی امیدوار است تابستان امسال از آئودی e-tron GT خود رونمایی کند و با سهم 15.5 درصدی از جستجو ، با تولیدکنندگان خودروهای لوکس رقابت کند.

تسلا

گروه طرفداران متعصب تسلا تضمین کننده این هستند که این کمپانی همیشه بر سر زبان ها باشد. از سال 2021 نیز، در ایالات متحده در رتبه اول محبوبیت آنلاین در بازار قرار دارد . تسلا که در ژوئیه سال 2003 تاسیس شد ، همچنان ارزشمندترین خودروساز در جهان است و افزایش قیمت سهام آن به دلیل فروش این برند در سه ماهه اول سال 2021 ، به طور کلی نوید چشم انداز مثبتی را می دهد. تسلا تنها در سه ماهه اول سال 2021 ، 180،338 دستگاه خودرو را از طریق توسعه تولید جهانی خود در چین و اروپا تولید کرد.

ایلان ماسک ، مدیرعامل این برند ، مانند همیشه تلاش خود را برای حفظ تسلا نه تنها در بین متخصصان صنعت بلکه در بین عموم مردم ، با تعداد بالای پستهایش در رسانه های اجتماعی ، انجام داده است. اخیراً وی به دلیل اعلام 10000 شغل جدید در تگزاس ، بدون نیاز به داشتن مدرک دانشگاهی یا تحصیلات تکمیلی در دبیرستان بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پورشه

همه چیز برای پورشه در حال پیشرفت و بهبود است و فروش آن بیش از 44 درصد نسبت به سه ماهه اول سال 2020 افزایش یافته است.  این کمپانی بیشتر به طیف وسیع مدل های خود می افزاید و تمرکز زیادی بر روی اولین پورشه تمام الکتریکی دارد Taycan ، 4S ، Turbo و  Turbo S در اوایل 2020 وارد بازار شده بودند و Taycan Cross Turismo نیز در ماه های بعد به آنها پیوست.

بهتر از این ، پورشه اخیراً از افزودن Taycan به سرویس اشتراک خود خبر داد. برخلاف دیگر تولیدکنندگانی که تصمیم به بستن خدمات مشترک خود گرفته اند (ب ام و ، مرسدس بنز و کادیلاک) پورشه قصد دارد توسعه خود را در ایالات متحده در طول این سال و تا سال 2022 ادامه دهد.

لکسوس

انباشته از تکنولوژی بهترین راه برای خلاصه کردن سال لکسوس در صنعت خودرو است.  در حالی که این نام تجاری هنوز به سهم توجه خود در بازار نرسیده است و این چیزی است که قبل از سال 2025 باید تغییر کند. رونمایی از LF-Z Electrified نشان می دهد که چیزهای بزرگی در راه است بعلاوه طرح لکسوس برای معرفی 20 خودروهای جدید یا دوباره طراحی شده در سطح جهانی که برای چهار سال آینده برنامه ریزی شده است.

 بخش لوکس تویوتا همچنین امیدوار است با طیف جدیدی از ویژگی های فوق العاده خودرو ، مانند خطوط برجسته شخصیت ، چراغ های باریک LED و عملکرد متناسب با بازار ، برنده شود. لکسوس با شروع سهم بازار در منطقه امارات متحده عربی و جلب توجه جهانی شروع خوبی را در سال 2021 آغاز کرده است.

لکسوس

انباشته از تکنولوژی بهترین راه برای خلاصه کردن سال لکسوس در صنعت خودرو است.  در حالی که این نام تجاری هنوز به سهم توجه خود در بازار نرسیده است و این چیزی است که قبل از سال 2025 باید تغییر کند. رونمایی از LF-Z Electrified نشان می دهد که چیزهای بزرگی در راه است بعلاوه طرح لکسوس برای معرفی 20 خودروهای جدید یا دوباره طراحی شده در سطح جهانی که برای چهار سال آینده برنامه ریزی شده است.

 بخش لوکس تویوتا همچنین امیدوار است با طیف جدیدی از ویژگی های فوق العاده خودرو ، مانند خطوط برجسته شخصیت ، چراغ های باریک LED و عملکرد متناسب با بازار ، برنده شود. لکسوس با شروع سهم بازار در منطقه امارات متحده عربی و جلب توجه جهانی شروع خوبی را در سال 2021 آغاز کرده است.

ولوو

اضافه کردن پنج مدل دیگر به لیست IIHS Top Safety Pick Plus ، افزایش مرخصی والدین با حقوق و افزایش شدید فروش در سه ماهه اول سال ، به جرات می توان گفت که ولوو در شروع تمام مکالمات آنلاین با موضوع خودرو مطرح می شود. دو نکته اخیر تا حدودی به هم مرتبط هستند: از آنجا که ولوو قصد دارد سهم خود را در صنعت خودروهای برقی افزایش دهد ، همچنین امیدوار است با حفظ سیاست های جدید تشویق کننده ، نرخ حفظ و استعداد یابی را افزایش دهد.

به گفته مدیرعامل ولوو ، هدف این است که تا سال 2030 به یک تولید کننده خودروهای تمام الکتریک تبدیل شوند.  تغییر نام تجاری به سمت بازار خودروهای لوکس ، با ترکیب مینیمالیسم اسکاندیناوی با نیروی الکتریکی ، گفتگوی گسترده تری را در مورد ساخت خودروهای لوکس سازگار با محیط زیست و ایمن تشویق می کند.

لامبورگینی

لامبورگینی در سال 2020 سود بی سابقه ای داشت و 7430 خودرو را در سطح جهان با سود 1.9 میلیارد دلار تحویل داد.  علیرغم تعطیلی همه گیر اجباری به مدت دو ماه ، برند اَبَرخودروهای لوکس 9 ماه پیش سفارش ثبت شده برای سال 2021 و افزایش سهم بازار در چین را گزارش کرده است.  خط میانی لامبورگینی در دنیای آنلاین را می توان به عدم وجود وسایل نقلیه الکتریکی نسبت داد ؛ چیزی که استفان وینکلمن مدیرعامل آن اشاره کرده است که ممکن است در ماه های آینده تغییر کند.

با این حال تمرکز زیاد بر فناوری ، نام لامبورگینی را در رسانه های اجتماعی فعال نگه داشته است و توجه ویژه ای به ادغام Alexa آمازون در Huracán EVO لامبورگینی دارد. این همکاری که ابتدا در ژانویه 2020 اعلام شد ، بسیاری را به گفتگو در مورد تغییر صنعت خودرو از کنترل های فیزیکی به راه حل های فعال شده با صدا و صفحه نمایش لمسی تشویق کرده است.

ماشین فراری

در سال 2022 شاهد ورود Ferrari Purosangue  اولین شاسی بلند لوکس این کمپانی خواهیم بود ، اقدامی که کاملاً غیرمنتظره انجام شد. در حال حاضر ، توجه گسترده رسانه ها در سال 2021 بر پیش بینی مشتاق علاقه مندان به خودرو از اولین مشاهده این خودرو متمرکز شده است که به قصد رقابت با لامبورگینی اوروس و استون مارتین DBX ارائه شده است ، همزمان با عرضه بسیاری از برند های سوپر اسپرت دیگر، انواع خودروهای مناسب خانواده عرضه می شود.

لندرور

لندرور مصمم است که در مورد فناوری های جدید یک قدم جلوتر بماند. به دلیل مشارکت های اخیر با خط تجاری Virgin Galactic و فناوری تصفیه تهویه مطبوع nanoe X virus-busting پاناسونیک ، سازنده خودروهای انگلیسی همچنان یکی از محبوب ترین برندهای خودروهای لوکس آنلاین است. این مشارکت ها گروه های مختلف مصرف کننده را تحت تاثیر قرار داده و جرقه ای بودند که برای دوباره بر سر زبان ها افتادن لازم داشت.

مورد دوم چیزی است که قول می دهد جذابیت لندرور را در طول سال بیش از پیش افزایش دهد و با افزایش سطح حفاظت داخلی ، نام لندرور را به عنوان گزینه ای ایمن مطرح کند.

جگوار

کمپانی خودروساز شیک و لوکس جگوار در 12 ماه گذشته کاملا استحقاق موقعیت آنلاین خود را داشته است ، درواقع یک لیست در حال رشد از اطلاعیه ها و نسخه های منتشر شده آن در مکالمات در سرتاسر جهان وجود دارد. صفحه لمسی پیش بینی کننده تماسِ بدون نیاز به لمس ، فناوری مقابله با ویروس و عرضه SUV برقی Jaguar I-Pace در هند تنها یکی از بزرگترین داستانهای مربوط به جگوار بود که اخیراً موج می زد.

اخبار درمورد F-Type 2021 ؛ هیولایی زیبا و هموارتر با حداکثر سرعت باورنکردنی 275 کیلومتر در ساعت و فضای داخلی شیک، طرفداران جگوار را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است. جگوار همچنین خودروی مسابقه ای جدید EV خود را با نام Jaguar Vision Gran Turismo SV معرفی کرد که مکالمات اجتماعی در دنیای آنلاین را برای اتومبیل های واقعی و مجازی هدایت می کرد.

کادیلاک

Cadillac Lyriq یک خودرو متعلق به آینده است که به دیده شدن ولی شنیده نشدن مشهور است. کادیلاک لیریک که مسئول بخش بزرگی از گفتگوها در رسانه های اجتماعی این برند است ، وعده های بزرگی را در دنیای خودروهای برقی می دهد. این در واقع اولین اقدام کادیلاک در بازار پس از اینکه Lyriq برای اولین بار در آگوست 2020 رونمایی شد است.

لیریک امیدوار است تا قبل از این که کارها را یک قدم به جلو ببرد ، اصطلاح تجملات آمریکایی را در چند سال آینده دوباه تعریف و معنی کند. یکی دیگر از نسخه های قابل توجه کادیلاک در ژانویه 2021 در قالب پیشنهاد خودرو بدون فرمان و حتی بدون چرخ که آن را "چشم انداز آینده حمل و نقل" نامیدند متعلق به این برند بود.

رولز رویس

نام تجاری خودروهای لوکس انگلیسی رولزرویس اغلب به عنوان اوج تجمل شناخته می شود.

رولزرویس شبح به عنوان خودروی لوکس سال در برنامه تخته گاز 2020 معرفی شد و از آن زمان این برند مورد توجه قرار گرفت. قرار داشتن در لیست یکی از پرتغییر ترین سوپراسپرت های لوکس در دنیا طی 12 ماه و ویژگی های متمایز خودروی Ghost بسیار جذاب ؛ باعث شده بودکمپانی رولزرویس و کسانی که علاقه ای به دنیای خودرو دارند این همه توجه را پیش بینی کنند.

نسخه محدود Phantom Tempus Collection یکی دیگر از مواردی بود که طی چند ماه اخیر توجه 20 نفر را به همراه 20 سفارش Rolls-Royce Ghost در اولین روز در نمایشگاه بین المللی اتومبیل بانکوک دریافت کرد. منصفانه است اگر بگوییم که Ghost نقش مهمی در قرارگیری رولزرویس در لیست ما دارد و به دلایلی این بسیار خوب است.

رولزرویس در سه ماهه اول سال 2021 بالاترین نتایج فروش سه ماهه اول را در تاریخ 116 ساله این کمپانی ثبت کرده است ، با فروش 1380 دستگاه خودرو (62 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال 2020).

رولز رویس

نام تجاری خودروهای لوکس انگلیسی رولزرویس اغلب به عنوان اوج تجمل شناخته می شود.

رولزرویس شبح به عنوان خودروی لوکس سال در برنامه تخته گاز 2020 معرفی شد و از آن زمان این برند مورد توجه قرار گرفت. قرار داشتن در لیست یکی از پرتغییر ترین سوپراسپرت های لوکس در دنیا طی 12 ماه و ویژگی های متمایز خودروی Ghost بسیار جذاب ؛ باعث شده بودکمپانی رولزرویس و کسانی که علاقه ای به دنیای خودرو دارند این همه توجه را پیش بینی کنند.

نسخه محدود Phantom Tempus Collection یکی دیگر از مواردی بود که طی چند ماه اخیر توجه 20 نفر را به همراه 20 سفارش Rolls-Royce Ghost در اولین روز در نمایشگاه بین المللی اتومبیل بانکوک دریافت کرد. منصفانه است اگر بگوییم که Ghost نقش مهمی در قرارگیری رولزرویس در لیست ما دارد و به دلایلی این بسیار خوب است.

رولزرویس در سه ماهه اول سال 2021 بالاترین نتایج فروش سه ماهه اول را در تاریخ 116 ساله این کمپانی ثبت کرده است ، با فروش 1380 دستگاه خودرو (62 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال 2020).

مازراتی

سال بزرگی برای مازراتی است. در سال 2021 ، 50 سال از ساخت بورا ، یکی از مشهورترین و اولین خودروهای موتور میانی این برند می گذرد. این سالگرد طلایی توجه زیادی را به خود جلب کرد و بسیاری از افراد وقت گذاشتند تا پیشرفت های مازراتی را از زمان پیدایش آن به دیگران کنند.

همچنین 2021 سالی است که MC20  جدید مازراتی جایزه "بهترین بهترین ها" را در مراسم Red Dot Awards 2021  دریافت کرد. یکی از بزرگترین اعلامیه ها برای سال 2021 پس از ورود اولین مدل هیبریدی مازراتی ، مازراتی گیبلی ، در جولای 2020 است که صدای بی نظیر مازراتی را داشته اما با طراحی مجدد تازه و ویژگی های الکتریکی همراه شده است.

بوگاتی

بوگاتی قبلاً تأیید کرده است که به بهبود مدل Chiron ادامه می دهد و نمونه اولیه همه چشم ها را بر روی رسانه های اجتماعی دوخته و منتظر پیشرفت های بیشتر است.  بوگاتی تأیید کرد که در این مدل جدید ترجیح می دهد به جای بالا بردن حداکثر سرعت بر عناصر دیگر تمرکز کند.

 بوگاتی با الهام از بهترین ها ، همچنان توجه خود را به خاطر غیرمعمول تر بودن نسبت به سایر اَبَرخودروهای گرانقیمت خود به صورت آنلاین و آفلاین جلب می کند.

سوالات متداول: برترین برند های خودروهای لوکس

برند شماره 1 خودروهای لوکس در جهان چیست؟

بی ام و از نظر محبوبیت ، شماره یک برند خودروهای لوکس در جهان است در حالی که مرسدس بنز با ارزش ترین برند خودروهای لوکس و شماره یک از نظر وسایل نقلیه فروخته شده در سال 2021 است.

10 برند برتر خودروهای لوکس کدامند؟

10 برند برتر خودروهای لوکس 2021 عبارتند از BMW ، مرسدس بنز ، آئودی ، تسلا ، پورشه ، لکسوس ، ولوو ، لامبورگینی ، فراری و لندروور.

رتبه بندی کامل ما از بهترین برندهای خودروهای لوکس در جهان را در بالا ببینید تا بفهمید چه چیزی باعث محبوبیت آنها در اینترنت می شود.

کدام برند خودروهای لوکس بیشتر قابل اعتماد است؟

مرسدس بنز ، بی ام و ، لکسوس و ولوو معتبرترین نامهای تجاری خودروهای لوکس 2021 هستند. رتبه بندی قابلیت اطمینان بر اساس مدل و موتور متفاوت است ، اما این برندهای خودرو به طور مداوم از نظر قابلیت اطمینان در صدر جدول قرار می گیرند.

بهترین ماشین لوکس با این پول چیست؟

بهترین خودروی لوکس با این قیمت BMW X3 است. قیمت بی ام و X3 sDrive30i 43000 دلار است و مجهز به موتور 248 اسب بخار و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است. این خودرو یکی از بهترین خودروهای لوکس 2021 از نظر نام تجاری است که در رتبه اول ما قرار دارد. X3 همچنین یک ماشین همه کاره و قابل اعتماد است.

 

 

بالا