لطفا منتظر باشید

معرفی خودرو کیا کادنزا

معرفی خودرو کیا کادنزا
اشتراک گذاری

کیا کادنزا 2014 ( KIA-Cadenza ) یکی از خودروهای محبوب کمپانی کیا موتوروز است ، شاید با شنیدن و دیدن  ظاهر کیا کادنزا 2014 با خود تصور کنید که خودرویی یکنواخت و کم هیجان باشد ، اما کافی است که داخل این خودرو بر روی صندلی‌های چرم آن بنشینید و به فضای لوکس داخل کابین دقت کنید  تصورات شما  کاملا تغییر خواهد کرد . کیا کادنزا 2014  با طراحی منحصرفرد خود توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند . در ادامه به بررسی درقیق آن در بانی رنت میپردازیم تا علاقمندان به اجاره کیا کادنزا به راحتی با این خودرو آشنا شوند و با خیالی آسوده اقدام به اجاره کیا کادنزا کنند .

بررسی نمای بیرونی کیا کادنزا 2014

ابتدا باید به نمای بیرونی کادنزا که دارای جلو پنجره منحصر به فرد و فرم لامپ‌های LED، همانند دیگر مدلها کیا -KIA، در کادنزا نیز به کاررفته اشاره کرد و در ادمه به چرخ‌های ۱۹ اینچی، طراحی تهاجمی چراغ‌ها، اگزوز دوگانه، چراغ عقب LED، آینه‌های خم‌شونده و برف‌پاک‌کن‌های مجهز به سنسور باران، از دیگر عناصر طراحی کادنزا که شرکت کیا موتورز در این خودرو به کاربرده .

بررسی امکانات داخل کابین کیا کادنزا 2014

در کابین کادنزا، همه‌چیز مرتب و در جای خود قرار گرفته ، دکمه‌ها و سوییچ‌ها بر خلاف برخی از خودروهای لوکس، بر اساس یک نظم خاص، سازماندهی شده‌اند. ساعت آنالوگ در وسط، نمونه‌ای فوق‌العاده از طراحی‌ داخلی در این کلاس خودرو میباشد و تریم چوب فاکس، کاملاً بادوام و فناناپذیر به نظر می‌رسد. عایقکاری چرمی، باعث شده تا ورود صداهای مزاحم از بیرون به حداقل برسد و با آرامش و آسودگی خاطر، بتوان در کادنزا، رانندگی کرد. کار با سیستم راهبری نیز بسیار ساده و واکنشهای سریعی دارد.

در صندلی‌های عقب، باز هم چرم ناپا به کاررفته و فضای موجود برای پاها و در نظر گرفتن خنک‌کننده و گرم‌کننده در این خودرو فوق‌العاده بوده، همچنین فضای حمل وسایل مناسبی برای کادنزا در نظر گرفته شده و این خودرو می‌تواند ۰/۴۵ مترمکعب بار اضافی با خود حمل کند.

 از سیستم صوتی کیا کادنزا نباید غافل ماند. سیستم پخش اینفینتی با قابلیت رادیو و اجرای فایلهای صوتی وتصویری ، سیستم SiriusXM، ارتباط بلوتوث و سیستم راهبری با صفحه نمایش ۸ اینچی  در این خودرو ا رانندگی با این خودرو را بسیار جذاب کرده.

از دیگر امکانات قابل توجه خودروی کادنزا میتوان به سنسور هشدار دهنده دنده عقب – باز شدن اتوماتیک قفل دربها در تصادفات – سیستم ضد سرقت – سیستم ورود بدون کلید – کنترل اتوماتیک چراغ ها- چراغ مه شکن جلو و عقب – دو ایربگ – ترمز دیسکی چهار چرخ – سیستم ترمز ضد قفل ABS – سیستم ترمز کمکی BAS – سیستم کنترل پایداری الکترونیک ESP – سیستم توزیع الکترونیک نیروی ترمز EBD – پشت سری با قابلیت عکس العمل در برابر ضربه –  سیستم تثبیت سرعت(Cruise Contro) اشاره کرد که این خودرو را به  خودرویی لوکس و فول آپشن تبدیل کرده.

مشخصات فنی خودرو کیا کادنزا

موتور ۳/۳ لیتری V6 با ۲۹۳ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۵/۷ نیوتن‌متر گشتاور، باعث شده تا عملکردی بالا از کیا کادنزا شاهد باشیم و این خودرو بتواند در کمتر از ۷ ثانیه به سرعت 6/96 کیلومتر بر ساعت برسد.

سیستم گیربکس ۶ دنده اتوماتیک با قابلیت پدال‌شیفترها که بسیار آسان انجام می‌شود، یکی از عوامل راحتی و در عین حال جذاب ایجاد حس اسپرت در پشت فرمان میباشد. کیا کادنزا در جاده، مصرف سوخت قابل‌قبول ۸/۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد.

همانند خودروهای جدید لوکس دیگر، کیا کادنزا نیز با سیستم فرمان الکتریکی ارائه شده، با این سیستم، تقریباً هیچ بازخوردی از سطح جاده احساس نمی‌شود و فرمان‌پذیری خودرو، عملکرد خوبی در پیچ‌ها دارد. بر این اساس، کیا کادنزا تقریباً به هدف خود که سواری خوب و راحت در یک خودروی لوکس است که عملکرد سیستم تعلیق نیز برای رسیدن به این هدف بسیار مؤثر بوده .

یکی از سیستم های پیشرفته و جالب در کادنزا، سیستم کنترل حرکت هوشمند پیشرفته ، که سرعت خودرو را به نسبت ترافیک پیش‌رو، تغییر می‌دهد و حتی در صورت لزوم خودرو را متوقف می‌کند. با این‌که استفاده کامل از این سیستم در شرایط مختلف، جای سؤال دارد، ولی باز هم در نوع خود، تکنولوژی خلاقانه‌ای دارد.

کیا کادنزا، مشخصاً برای افرادی ساخته شده که می‌خواهند طعم رانندگی با خودرویی لوکس را بچشند، ولی برای اینکار، بودجه کافی را ندارند. این خودرو در زمینه آپشنهای تجهیزات داخل کابین، با خودروی هم رده خود در ب ام و و مرسدس رقابت کرده و حتی از آن پیشی گرفته  و با وجود قیمت نسبتاً کم خود از موتور V6 استفاده می‌کند.

امکانات ویژه :

سیستم مدیریت پیمایش ( Trip Computer) – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه – آینه های خارجی با قابلیت تنظیم برقی ، تاشو الکتریکی دارای گرمکن و چراغ راهنما و خوشامد- سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC – سیستم کنترل لغزش TCS – چراغ های HID ( زنون ) و چراغ های عقب LED – تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ ها بهمراه چراغ شوی – استارت دکمه ای و کلید هوشمند -سیستم حافظه یکپارچه تنظیمات ( IMS ) – سان روف پانوراما – سنسور باران و بخار زدایی اتوماتیک شیشه ها – شیشه جلو ضد UV ، آب گریز و شیشه  عقب دودی – تنظیم برقی ، تهویه هوا و گرمکن صندلی های جلو – صندلی راننده مجهز به ماساژور – صندلی های عقب تاشو – آینه داخل الکتروکرومیک – صفحه کیلومتر سوپرویژن با صفحه نمایش ۳.۵ اینچی – کنترل سیستم صوتی روی فرمان – روکش صندلی ها ، دسته دنده و غربیلک فرمان چرمی – پورت  ورودی و خروجی سیستم صوتی ، AUX + IPod Cable + USB- سیستم صوتی حرفه ای CDC . Infinity با ظرفیت ۶ دیسک ، MP3 ، آمپولی فایر و ۱۲ بلند گو – قابلیت کنترل سیستم صوتی و سیستم تهویه هوا از روی کنسول سرنشینان عقب

بالا