لطفا منتظر باشید

راهنمای جامع اجاره ماشین عروسی لوکس

راهنمای جامع اجاره ماشین عروسی لوکس
اشتراک گذاری

امروزه یکی از نکات مهم و قابل توجه در هر مراسم ازدواجی اجاره ماشین عروس است که افراد برای ساختن شبی به یاد ماندنی از آن استفاده میکنند . شما می‌توانید یک ماشین عروسی شیک با تزئینات زیبای مطابق با سلیقه خود را از طریق سایت اینترنتی سفارش داده و محفل عروسی خود را به زیباترین و شیک‌ترین حالت برگزار کنید. در ادامه خدمات پیش رو و فاکتورهای موثر بر هزینه اجاره ماشین‌ عروس درخواستی به صورت جامع و کامل معرفی و بررسی می‌گردد و با مطالعه آن می‌توانید تصمیم گرفته و سفارش خود را نهایی کنید. با ما همراه باشید…


یکی از رسوم نسبتا جدید عروسی‌ها، استفاده از خودروهای تزئین‌شده با گل و تزئینات دیگر است که امروزه این رسم، به یکی از رسوم اصلی عروسی، تقریبا در میان تمام خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است؛ در واقع ماشین عروس که یک خودروی زیبا و تزئین‌شده ‌است و عروس و داماد با آن به خانه مشترک بخت می‌روند، امروزه به یکی از رسوم متداول عروسی ایرانی مبدل شده است، طوری‌که هیچ محفل و مراسم عروسی در هیچ جای ایران نمی‌توان یافت که بدون ماشین عروس باشد.

اگر استفاده از روش‌های زیبای قدیمی مانند استفاده از حیواناتی مثل اسب و یا کالسکه که هنوز هم در برخی از شهرها و روستاهای ایران رواج دارند و همچنین استفاده از روش‌های جالب و غیر معمول مثل استفاده از تراکتور و خودروی نیسان آبی را نادیده بگیریم، تهیه خودروی مناسب جهت بردن عروس به خانه بخت، یکی از نکات و دغدغه‌های هر زوج و خانواده‌ای است که در صدد برگزاری کامل جشن عروسی هستند.

اجاره ماشین عروس با راننده

یکی از خدمات و سرویسهای که توسط موسسات کرایه خودرو به زوجین داده می شود امکان همراه اجاره ماشین عروس با راننده می باشد. مسلما خیلی از زوجهایی که ماشینهای لوکس و خارجی را به عنوان ماشین عروس انتخاب میکنند ترجیح می دهند با داشتن یک راننده حرفه ای به لوکس تر بودن مراسم خود بیافزایند. همچنین زوجین میتوانند با همراه داشتن یک راننده خبره با آسودگی خیال بیشتری به جوانب دیگر مراسم خود بپردازند. به یاد داشته باشید استفاده از سرویس اجاره خودرو همراه با راننده مسئولیت کلیه حوادثی که ممکن است رخ بدهد نیز با او بوده و از این نظر نیز زوجین نیاز به نگرانی نخواهند داشت.

سرویس گل آرائی همراه اجاره ماشین عروس

یکی از سرویس هایی که موسسات کرایه خودرو به مشتریان خود پیشنهاد و ارائه می دهند استفاده از خدمات گل آرائی و دسته گل عروس می باشد. بدین صورت زوجین میتوانند خودرو را آماده تحویل گرفته و قسمتی از مسئولیت و دغدغه های آنها از بین می رود. درنظر داشته باشید انتخاب های متنوع و جذابی در اختیار مشتریان می باشد؛ بنابراین میتوانند رنگ و یا طرح خاصی که مدنظر دارند را سفارش بدهند

اجاره خودرو ون برای مهمانان ویژه در عروسی 

دغدغه جابجایی همراهان عروسی و مهمانان ویژه که گاها از شهرها و کشورهای دیگر برای شرکت در مراسم حضور دارند یکی از مسائل مهم است. مشتریان میتوانند با اجاره یک ون تشریفاتی همراه باراننده که امکان جابجایی تعداد بالایی از مسافران را به صورت همزمان دارد کاملا خیالتان راحت باشد که هیچ یک از عزیزانتان مراسم شما را از دست نداده و در پایان مراسم نیز، به سلامت به مقصد خود میرسند.

قیمت اجاره ماشین عروس

هزینه ها و قیمت اجاره ماشین عروس به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. از این عوامل میتوان به مواردی که در فوق ذکر شد مانند اجاره خودرو همراه یا بدون راننده، خدمات گل آرائی و .. اشاره کرد. ولی همچنین باید مدت زمان اجاره ، نوع ماشین را نیز در نظر گرفت. زیرا از اساسی ترین مولفه های موثر بر هزینه اجاره ماشین عروس میباشند.

برای بهتر آشنا شدن با فرآیند اجاره ماشین عروسی در انواع خودروها، سرویسهای قابل ارائه و هزینه ها میتوانید با کارشناسان حاضر در بانی رنت موسسه اجاره خودرو به صورت تلفنی و یا آنلاین تماس بگیرید.

بالا