لطفا منتظر باشید

شرایط اجاره ماشین عروس با راننده

شرایط اجاره ماشین عروس با راننده
اشتراک گذاری

خیلی از افرادی که در زندگی عادی خود به دلایل مختلفی امکان داشتن ماشین مورد علاقه خود را نداشته اند ، دوست دارند برای یک روز خاص سوار آن بشوند . این افراد میتوانند برای سوار شدن به ماشین مورد علاقه خود در روز عروسی شان ، بدون پرداخت هزینه خرید اتومبیل ، خودرو مورد نظرشان را اجاره نمایند .شاید برایتان سوال پیش آید که این امر چطور ممکن است، که در اینجا بانی رنت این نوید رو به شما عروس و دامادهای عزیز میدهد که میتوانید تنها با پرداخت مبلغی به عنوان اجاره و ضمانت چند مورد مدرک مورد نیاز برای اجاره ماشین به همراه راننده ،اتومبیل موردعلاقه تان را کرایه نمایید .

شرکت های اجاره دهنده خودرو برای مراسمات عروسی معمولا سخت گیری آن چنانی نمی کنند و سعی میکنند با بهترین شرایط به عروس و دامادها رسیدگی کنند . معمولا خودروهای اجاره ای به عنوان ماشین عروس از خدمات جانبی نیز برخوردار میباشند که میتوانید آن را از  موسسه اجاره خودرو درخواست کنید .

ماشین های عروس هم با راننده و هم بدون راننده و به صورت اختصاصی اجاره داده میشوند که در ادامه این مطالب به شرایط اجاره ماشین عروس با راننده اختصاصی میپردازیم .

کرایه خودرو ماشین عروس کروک

ماشین های کروک در واقع نام اختصاصی برای ماشین های لوکس بدون سقف میباشند . ماشین های کروک به عنوان ماشین عروس جلوه زیبا و جذابی خواهند داشت به همین دلیل خیلی از افراد تمایل به اجاره این گونه ماشین ها به عنوان ماشین روز عروسی شان دارند .

البته برای اجاره این نوع ماشین ها برای روز عروسی بایستی به یک سری از موارد همچون وضعیت آب و هوایی و هوا شناسی توجه داشت ، گرچه سقف ماشین های کروک قابلیت باز و بسته شدن دارند.

در کرایه ماشین های کروک به عنوان ماشین عروس ، به همراه راننده نکاتی وجود دارد، ماشین های کروک اغلب به صورت دو نفره هستند اگر به دنبال کرایه ماشین عروس به همراه راننده میباشید ، باید مدل مناسب ماشین های کروک را انتخاب نمایید تا قابلیت سوار شدن سه نفر را به راحتی داشته باشد .

لازم به ذکر است ، هنگامی که فردی ماشین عروسی به همراه راننده اجاره میکند ، شرایط آن برای اجاره ماشین عروس آسان تر از اجاره ماشین عروس بدون راننده میباشد.

زیرا اجاره ماشین عروس با راننده ، سبب شده تا دیگر نیازی به گرو ضمانت و مدارک خاص دیگری نباشد . بلکه مسئولیت ماشین اجاره شده بر عهده ی راننده خواهد بود و به همان میزان مزد دریافت خواهد کرد 

بالا