لطفا منتظر باشید

خودروهای کیا

اجاره خودرو کیا
اشتراک گذاری

خودروهای متعددی در بازار ها وجود دارد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارا می‌باشند، یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین نمونه ها خودرو کیا است که از طراحی منحصر به فرد و ویژه ای برخوردار می‌باشد،خودرو کیا آپشن های زیادی دارد و همین ویژگی ها باعث محبوبیت زیاد آن گشته است.

این خودرو در مدلهای شاسی کوتاه و شاسی بلند طراحی شده و اصولا برخی از آنها دارای ساندروف هستند که این امر جلوه آنها را چندین برابر کرده است، چراغ های پیشرفته این خودرو به گونه ای است که هنگام تاریک شدن هوا به صورت خودکار روشن می‌شوند، که مه شکن های او قدرت بالایی دارد و در مه قابل رویت هستند، فرمان هیدرولیک آن باعث شده تا بتوان به راحتی خودرو را در سخت ترین شرایط هم حرکت داد و جابه‌جا کرد، شیشه های نیمه دودی این خودرو از ورود زیاد نور خورشید به داخل جلوگیری می‌کنند و همواره دارای آفتابگیر می‌باشد که رانندگی را در طول روز آسان می نماید.

موتور پر قدرت و عالی این خودرو باعث شده تا سرعت بسیار بالایی هنگام رانندگی داشته باشد و بتواند مسافتی طولانی را در مدت زمان کمتری طی کند، دور موتور این خودرو عالی است و هنگام روشن شدن به سرعت گرم شده و آماده حرکت می‌شود. باید بدانید که خودرو کیا آینه های برقی دارد و سنسوری دارد که هنگام دور شدن راننده و سوییچ خودرو، آینه ها بسته می‌شوند و همچنین موتور خودرو به سرعت خاموش می‌گردد و از همه مهمتر درب ها هم قفل خواهند شد.

وجود دوربین و سنسور حسگر نصب شده کمک کرده تا هنگام حرکت به جلو و عقب در طول روز و حتی شب به راحتی از فاصله خود با خودرو ها و دیوار مطلع شوید و از تصادف جلوگیری نمایید. آپشن های ویژه و ظاهر شیک و زیبای این خودرو باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان این خودرو در دنیا افزوده شود.

بالا