لطفا منتظر باشید

معرفی بانی رنت - برند برتر کرایه انواع خودرو در تهران

معرفی بانی رنت
اشتراک گذاری

بانی رنت با شعار “بهترین آژانس اجاره خودرو با سبک جهانی” و رویکردی مشتری محور، فعالیت خود را از سال 1370 آغاز نموده است. مجموعه بانی رنت دارای پروانه کسب و کد رسمی اتحادیه اتومبیل کرایه تهران می باشد که در صورت درخواست مشتریان گرامی هنگام عقد قرارداد قابل مشاهده میباشد.


موسسه اجاره خودرو بانی رنت با سه دهه فعالیت و سابقه کاری در زمینه اجاره خودروهای روز دنیا در پایتخت می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن ناوگان خودرویی گسترده در انواع مدلهای خارجی و داخلی یکی از بزرگ و خوشنام ترین آژانس های اجاره خودرو در سطح کشور می باشد. تلاش این مجموعه همیشه ارائه خدمات با کیفیت بالا و در سطح بین المللی به هموطنان خود بوده و در همین راستا طیف گسترده ای از خودروهای لوکس و اقتصادی را با روشهای آسان و مشاوره رایگان کارشناسان در اختیار مشتریان قرار میدهد.


موسسه اجاره خودرو بانی رنت مفتخر است اعلام نماید در سراسر کشور با شرایط مناسب به مشتریان خود سرویس های ویژه ارائه می دهد.شما می توانید تنها با یک تماس و یا انجام پروسه رزرو به صورت آنلاین، به راحتی ماشین مورد علاقه خود را به صورت در اختیار و یا با راننده رزرو و اجاره کنید. خدمات این مجموعه به صورت کوتاه و بلند مدت به همه مشتریان گرامی ارائه می گردد.در موسسه اجاره خودرو بانی رنت جهت حفظ کلیه اصول مشتری مداری و آسودگی خاطر مشتریان گرامی، در ازای عقد هر قرارداد کوتاه و بلند مدت نسبت به ارائه برگ قرارداد و با دریافت هرگونه وجه، رسید آن به مشتریان عرضه میگردد.

 

بالا