لطفا منتظر باشید

معرفی برترین شرکت های اجاره خودرو در خارج از کشور

معرفی برترین شرکت های اجاره خودرو در خارج از کشور
اشتراک گذاری


خدمات اجاره خودرو یک سرویس ترجیحی برای سفرهای کاری، گشت و گذار و بسیاری از فعالیت ها است. در فرآیند اجاره خودرو میتوان با توجه به نیاز، خودروهای مختلفی را اجاره کرد و در زمان و هزینه صرفه جویی نمود. در واقع حق استفاده از وسیله نقلیه برای مدت معینی بدون خرید آن، به معنای اجاره خودرو است. اجاره خودرو به دو بخش با راننده‌ و بدون راننده و همینطور به دو شکل اجاره روزانه یا بلند مدت است. اجاره خودرو روزانه یا هفتگی برای نیازهای فوری و توریستی، و اجاره خودرو طولانی مدت خودرو بیشتر به دلایل اقتصادی و توسط شرکت ها درخواست میشود. امروز از خدمات اجاره خودرو در سرتاسر دنیا استفاده میشود که با توجه به گستردگی آن‌، ما در شرکت اجاره خودرو بانی رنت به معرفی بهترین شرکت های اجاره خودرو در خارج از کشور میپردازیم که برخی از آنها عبارتند از:


شرکت اجاره خودروی یوروپکار (Europcar)

یوروپکار (Europcar) اولین فعالیت خود را به عنوان یک شرکت بین المللی اجاره خودرو در پاریس در سال ۱۹۴۹ آغاز کرد. امروز این شرکت اجاره خودرو به یکی از بزرگترین شرکت های اجاره خودرو در اروپا تبدیل شده است و تقریبا با ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در ۲۸۲۵ شعبه در ۱۴۳ کشور دنیا فعالیت میکند. ناوگان یوروپکار که سابقه فعالیت طولانی دارد، کاملا متنوع است و شامل استفاده از برندهایی مانند رنو، نیسان، فورد گرفته تا برندهایی مانند فولکس واگن، مرسدس بنز، آئودی و… میشود. علاوه بر اروپا این شرکت در آمریکای شمالی و لاتین، هند، آفریقا، خاورمیانه و… حضور فعال دارد.‌

شرکت اجاره خودروی سیکست (Sixt)


شرکت اجاره اتومبیل سیکست (Sixt) در سال ۱۹۱۲ به عنوان اولین شرکت اجاره خودرو در آلمان تاسیس شد. امروز شرکت اجاره خودروی سیکست یکی از معتبرترین شرکت های اجاره خودرو در سراسر جهان است. این شرکت در حدود ۱۱۰ کشور با بیش از ۲۱۰۰ شعبه فعالیت میکند. یکی از ویژگی های این شرکت در این موضوع نهفته است که همواره با راه حل های خلاقانه و نوآورانه به تمامی خواسته های فردی و نهادی پاسخ میدهد. بسیاری از مدل ماشین های ارائه شده در خدمات اجاره خودرو سیکست در سگمنت های مختلف به شما ارائه میگردد.‌ ناوگان خودروهای آن شامل خودروهایی از برندهای آئودی، سیتروئن، فیات، فورد، مرسدس بنز، تویوتا، گلف، فلوکس واگن، نیسان، اوپل، ولوو و… میباشد

شرکت اجاره خودروی هرتز (Hertz)


شرکت اجاره خودرو هرتز (Hertz) در سال ۱۹۱۸ در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. زمانی که والتر ال جیکوبز، فروشنده اتومبیل ۲۲ ساله با ناوگانی متشکل از دو جین فورد مدل T یک تجارت کوچک اجاره اتومبیل در شیکاگو راه اندازی کرد. از اینرو این شرکت یکی از اولین شرکت های اجاره خودرو در جهان است. امروز شرکت اجاره خودروی هرتز در بیش از ۸ هزار دفتر در ۱۵۰ کشور مختلف جهان فعالیت می کند و به ارائه خدمات می پردازد. این شرکت بر پایه ۵ باور اساسی تشکیل یافته است که اعم از با مشتری صادقانه و اخلاقی رفتار کردن، با کارمندان با وقار و احترامی رفتار کنیم که انتظار داریم با مشتری رفتار کنند، ارائه بالاترین سطح خدمات به مشتریان، کیفیت وسایل نقلیه خود را از طریق نوآوری متمایز نمودن، از سود و سهم بازار برای سنجش میزان کارآمدی و دستیابی به این اهداف استفاده کردن می باشد.
لذا همین باورها است که امروز شرکت هرتز را به یک شرکت برتر اجاره خودرو در جهان بدل نموده است. شرکت هرتز با انجام بیش از ۳۰ میلیون اجاره در سراسر جهان با ناوگانی متشکل از ۵۵۰ هزار وسیله نقلیه است که فقط ۳۰۰ هزار تای آن در ایالات متحده است.‌ در اواخر دهه ۱۹۹۰ خودروهای اجاره ای شرکت هرتز در تمام کشورهای اروپای شرقی، استرالیا، کانادا، آفریقا، آسیا، خاورمیانه وآمریکای لاتین در دسترس بودند. شرکت اجاره خودروی هرتز که از قدیمی ترین شرکت های صنعت اجاره خودرو در جهان می باشد، از زمان تاسیس تاکنون تغییرات زیادی را در مالکیت خود تجربه کرده است و در سال ۱۹۹۷ به صورت عمومی معرفی شد.

شرکت اجاره خودروی آویس (AVIS)

شرکت اجاره خودروی آویس (AVIS) یکی از شناخته شده ترین برندهای اجاره خودرو در جهان است. این شرکت با تقریبا ۵۵۰۰ شعبه در بیش از ۱۶۵ کشور جهان فعالیت می کند و دارای سابقه ای طولانی در نوآوری در صنعت اجاره خودرو است. شرکت اجاره خودروی آویس که در سال ۱۹۴۶ توسط وارن آویس با ۳ اتومبیل در فرودگاه ویلو ران در ایپسیلانتی میشیگان تاسیس شد، اولین شرکتی بود که اتومبیل را از مکان های فرودگاه اجاره کرد. این شرکت در طول دهه ۱۹۵۰ به سرعت رشد کرد و از طریق گسترش حق رأی دادن و مالکیت شرکتی گسترش یافت. اولین دفاتر بین المللی این شرکت در دهمین سالگرد فعالیتش در اروپا، مکزیک و کانادا افتتاح شد.

شرکت اجاره خودروی آلامو (Alamo)

شرکت اجاره خودروی آلامو (Alamo) در سال ۱۹۷۴ تاسیس شد که امروز نرخ های پایین اجاره و تجربه ای سرگرم کننده و بدون دردسر را به مشتری در محبوب ترین مقاصد سفر در سراسر ایالات متحده، کانادا، مکزیک، کارائیب، آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و حاشیه اقیانوس آرام ارائه می دهد. همچنین آلامو اولین سیستم رزرو اینترنتی بلادرنگ و سیستم چک این آنلاین (check in online) را راه اندازی کرد. شرکت اجاره آنلاین آلامو را می توان یک برند ارزش گرا و شناخته شده بین‌المللی دانست که بیشتر برای نیازهای مسافران خطوط هوایی خدمات ارائه می دهد. این شرکت امروز بیش از ۱۰۰۰ دفتر در ۴۲ کشور جهان دارد و خدمات اجاره ماشین الامو در تمام استراحتگاه های اصلی اروپا در دسترس است.

شرکت اجاره خودرو باجت (Budget)

شرکت اجاره خودرو باجت (Budget) در سال ۱۹۵۸ در لس آنجلس کالیفرنیای آمریکا توسط موریس میرکین تاسیس گشت و سپس توسط جولیوس لدرر راه اندازی شد. این شرکت با نام باجت ابتدا با ناوگان اصلی خود متشکل از ۱۰ خودرو، با کاهش نرخ اجاره روزانه و نرخ هر مایل شرکت های اجاره خودرو مستقر در فرودگاه شروع کرد. و امروز با وجود گذشت بیش از ۶ دهه از فعالیت این شرکت، هنوز یکی از معتبرترین و محبوب ترین شرکت های اجاره خودرو در سراسر جهان است. باجت بیش از ۳ هزار شعبه دارد و در بازارهای عمده اجاره خودرو در سراسر جهان از جمله در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، آفریقا، خاورمیانه، استرالیا و آمریکای جنوبی فعالیت می کند.

 

بالا