لطفا منتظر باشید

سیستم صوتی خودروهای بنز

سیستم صوتی خودروهای بنز
اشتراک گذاری

خودرو یکی از وسیله هایی است که از هنگام تولید تا بدین روز مشتری های خاص خود را داشته و رفته رفته بر تعداد مشتری های ان افزوده شده است. امروزه تقریبا تمامی خانواده ها یک خودرو شخصی دارند که با آن به انجام امور روزانه و سفرهای بین شهری می پردازند.

خودرو های مختلفی توسط شرکت های گوناگون در سراسر جهان طراحی و تولید می شود. برخی از این خودرو ها ارزان قیمت و اقتصادی بوده و برخی دیگر لوکس و گران قیمت هستند. یکی از خودرو های لوکس خودرو های بنز می باشد. امروز به بررسی سیستم صوتی خودرو بنز میپردازیم.

سیستم صوتی خودرو بنز | سیستم صوتی ماشین بنز

خودرو های تولید شده این سری قطعات ساخت، بدنه، تجهیزات و … بسیار حرفه ای و پیشرفته ای دارند. یکی از مشخص ترین تجهیزاتی که بر روی انواع خودرو های بنز نصب شده است سیستم صوتی آن می باشد. به طوری که توجه بسیاری از افراد و کارشناسان خودرو را به خود جلب کرده است. از این رو ما نیز در این مقاله به بررسی سیستم صوتی خودروهای بنز پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

هنگامی که از سیستم سوتی خودرو بنز صحبت می کنیم فقط یک چخش کننده آهنگ مد نظر ما نیست. بلکه شرکت مرسدس بنز قابلیت ها و امکاناتی فراتر از یک پخش کننده موسیقی را برای سیستم صوتی خودرو های خود مد نظر قرار داده است.

اولین چیزی که در بررسی سیستم صوتی این خودرو نظر افراد را جلب میکند، عملکرد آن می باشد. به طوری که با گفتن کلمه Hi Mercedes صفحه نمایش سیستم روشن شده و اماده فرمان راننده می باشد.

سیستم صوتی خودرو بنز  قابلیت اتصال به اینترنت و گوشی های همراه را دارند از این رو شما می توانید در هر لحظه پلی لیست خود را در دسترس داشته و آهنگ های محبوبتان را گوش دهید. گذشته از صفحه نمایش لمسی و لوکس که برای کنترل سیستم صوتی در این خودرو ها تعبیه شده است،

برخورداری از باند های با کیفیت و تجهیزات صوتی مدرن از دیگر ویژگی هایی ست که باعث یکه تازی سیستم صوتی خودرو های بنز در بین سایر خودرو ها شده است. سیستم صوتی خودرو بنز توسط یکی از بهترین و خلاق ترین طراح سیستم های صوتی آلمان تولید شده است. این سیتم ها از امکان سیستم صوتی فارگیر سه بعدی بهره می برند.

این صدا به وسیله 2 بلندگو یکپارچه که در سقف خودرو و یک بلندگو دیگر که در کنترل پنلا بالای سر راننده تعبیه شده اند ایجاد می شود. همچنین سیستم صوتی خودرو های بنز شامل 24 بلندگو با عملکرد سطح بالا و خروجی کلی 1540 وات می باشد.

همه این تجهیزات باعث تلفیق هوشمندانه فن آوری تقویت کننده بلندگوهای دیجیتال و آنالوگ شده و در نتیجه خروجی صدای بسیار با کیفیت و برجسته ای را ارائه می دهد.

سخن پایانی

خودروهای بنز در کیفیت بسیار بالایی تولید و در میان مصرف کنندگان پخش می شوند. به طوری که از بدنه ی خودرو گرفته تا قطعات داخلی و تجهیزات ریز و درشت آن، همگی درجه 1 بوده و حتی فراتر از استاندارد های جهانی می باشد.

از این رو هر تجهیزاتی در این خودرو ها چشم نواز می باشد. یکی از شاخص ترین ویژگی های خودروهای بنز بهره مندی آن ها از سیستم صوتی می باشد.

سیستم صوتی خودرو بنز شامل 24 بلندگو با عملکر عالی میبانشد که با تلفیق بلندگوهای دیجیتال و انالوگ ساخته شده اند.

به غیر از سیستم صوتی بی نظیر این خودرو ها، بهره مندی از پخش کننده 3 بعدی نیز یکی دیگر از پارامتر های شاخص سیستم صوتی آن ها می باشد.

شرکت بانی رنت دارای تنوع گسترده ای از محصولات بنز می باشد که برای اجاره خودرو بنز می توانید با ما ارتباط برقرار کنید

بالا