لطفا منتظر باشید

قیمت و مزایای اجاره ماشین خارجی در کیش

اجاره ماشین خارجی در کیش
اشتراک گذاری

سفر به جزیره کیش و گشت و گذار در این جزیره زیبا، یکی از تفریحاتی است که تمامی مردم ایران دوست دارند تجربه اش کنند. وقتی اسم جزیره  کیش شنیده می شود، اکثر مردم به فکر مراکز خرید و تفریحی و یا دریای چشم نواز آن می افتند. اما یکی دیگر از جذابیت های این جزیره زیبا وجود تعداد بسیار بالایی از خودرو های خارجی می باشد.در حقیقت یکی از اولین اقداماتی که افراد در مسافرت خود به این جزیره انجام می دهند اجاره خودرو های خارجی در کیش می باشد. در این مقاله سعی داریم به بررسی شرایط اجاره خودروهای خارجی در جزیره کیش بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

از آنجایی که جزیره کیش جز مناطق گردشگری بوده و در دسته مناطق آزاد جا دارد، خودرو های لوکس و گران قیمت خارجی به قیمت بسیار پایین تری در آن وجود دارند. قیمت پایین خودرو های اجاره ای باعث می شود هزینه کرایه آن ها برابر با اجاره خودرو های معمولی در شهر هایی مثل تهران، تبریز، مشهد و … باشد.

در نتیجه با وجود قیمت پایین اجاره ی خودرو ها، افراد بسیاری که به کیش سفر می کنند، برای تجربه استفاده از خودرو های لوکس اقدام به اجاره آن ها می کنند. به دلیل تقاضای بسیار زیاد برای اجاره خودر های خارجی، موسسات و شرکت های بسیار زیادی در جهت این کار تاسیس شده اند.

قیمت اجاره ماشین خارجی در کیش

هزینه اجاره ماشین خارجی در کیش، مانند دیگر شهر های ایران بسته به نوع خودرو در خواست افراد متقاضی می باشد. در حقیقت قیمت های اعلام شده به ازای هر 24 ساعت استفاده و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می شوند. هزینه کرایه خودرو خارجی بسته به مدل و سال تولید خودرو ها بسیار متنوع می باشد. اما به طور کلی می توان گفت هزینه اجاره ماشین خارجی در کیش، روزانه بین 500 هزار تومن تا 4 میلیون تومن می باشد. شایان ذکر است هزینه 4 میلیونی برای اجاره خودرو های بسیار گران قیمتی مانند مازراتی گرن توریسمو می باشد.

مزایای اجاره ماشین خارجی در کیش

اجاره ماشین خارجی در کیش، دارای مزیت های فراوانی می باشد، که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • راحتی در رفت و آمد
  • لذت رانندگی در جاده‌ها و معابر و تماشای زیبایی های جزیره
  • تجربه سوار شدن به خودرو های لوکس و گران قیمت

نکات اجاره ماشین خارجی در کیش

با اینکه اجاره ماشین کار ساده ای به نظر می رسد و حتی لازم به حضور فیزیکی نبوده و از طریق اینترنت و به صورت مجازی نیز می توان اقدام به اجاره ماشین کرد، اما با این همه حال برای جلوگیری از خسارات احتمالی، توجه به توصیه های زیر حائز اهمیت می باشد.

  • شخص متقاضی، نمی تواند خودرو را به شخص دیگری اجاره بدهد.
  • در صورت هر گونه خرابی ماشین، فرد اجاره کننده نباید کاری انجام دهد. و تنها باید به زنگ زدن به شرکت اجاره دهنده اکتفا کند.
  • در صورت بروز تصادف، هم باید به شرکت و هم به پلیس خبر دهد.

همچنین هر شرکت و موسسه ای قوانین و مقررات مختلفی را برای کرایه اتومبیل های خود مد نظر دارد. که در هنگام عقد قرار داد بایستی توسط شخص متقاضی خوانده شده و امضا شود.

نتیجه گیری

اجاره خودرو های خارجی در جزیره ی زیبای کیش، بسیار رایج می باشد. در واقع افراد با صرف هزینه های بسیار کمی، می توانند سوار خودرو های بسیار لوکس و گران قیمت شوند. هر چند که اجاره ی ماشین کار آسان و ساده ای به نظر می رسد، اما با توجه به قیمت بسیار بالای خودرو ها، توصیه می شود در صورت عقد قرار داد تمامی مفاد قرار داد با حوصله خوانده و شرایط آن را کاملا درک کنید.

چرا که در غیر اینصورت ممکن است به صورت ناخواسته دچار هزینه ها و خسارات اضافی زیادی شوید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و با توجه به توصیه های گفته شده، یک تجربه بی نظیر و بی دردسر از رانندگی با خودرو های خارجی در جزیره ی کیش را داشته باشید.

بالا