لطفا منتظر باشید

کرایه اضطراری خودرو در تهران

tehran-Emergency-car-rental
اشتراک گذاری

کرایه اضطراری خودرو در تهران گاهی به امری اجتناب ناپذیر تبدیل میشود. دوسال پیش در پی سرقت خودروی شخصی ام مجبور به طی مراحل اداری و مکاتبات قضایی شدم ،‌اتفاق تلخی که امیدوارم هرگز برای کسی پیش نیاید. اما این اتفاق نکات مهمی در پی داشت. عمدتا اماکن اداری که باید به آنها تردد میکردم در نقاطی بودند که رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی به آنها بسیار سخت بود و همواره باید چند کیلومتر را برای رسیدن به ساختمان اصلی پیاده طی میکردم.

هزینه استفاده از سرویس های تاکسی اینترنتی بصورت متعدد بسیار زیاد میشد و از همه مهمتر عنصر بسیار باارزشی وجود داشت به عنوان وقت! وقت که برای من گرانتر از طلا بود در طی این رفت و آمد ها کاملا میسوخت و تحمل این شرایط شاید حتی از تحمل سرقت پیش آمده نیز سخت تر بود.

چند ماه بعد خبر خوشی مبنی بر پیدا شدن خودروی مسروقه به من رسید. اما دوباره روز از نو و روزی از نو ، طی کردن مسافت های طولانی برای فرایند اداری از روز نخست تا تحویل خودرو و چند روز بی ماشینی پس از تحویل گرفتن ماشینم تا آمده شدن آن برای سوار شدن مجدد باعث شد تصمیم بگیرم به تمام کسانی که تجربه مشابهی دارند توصیه کنم.

اجاره روزانه خودرو یک راه خوب برای شرایط اضطراری

مثال فوق یکی از صدها دلیل برای اجاره ماشین بصورت روزانه بود ، ممکن است بسیاری از افراد به دلایل زیادی مثل: مسافرت اضطراری، قرار کاری مهم ، بازگشت به شهر مبدا ، سفرهای کوتاه بین شهری ، شرکت در مراسمی ویژه و… تنها برای چندین ساعت یا یک روز، نیاز به اجاره خودرو داشته باشند در این زمان اجاره روزانه خودرو، یک گزینه عالی و بسیار مناسبی می باشد.

اما قسمت مهم این است که چگونه با راحت ترین و بهترین شرایط ممکن خودرویی برای چند ساعت یا یک روز اجاره کنیم و همچنین در مدت اجاره روزانه خودرو، به چه نکاتی توجه داشته باشیم ، این ها نکاتی هستند که بهتر است اطلاعات کافی در موردشان داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم.

اجاره خودرو به معنی این است که خودرو به فردی که مالک آن نیست داده می شود تا فرد مورد نظر بتواند کارهای شخصی و مورد نیاز خود را انجام بدهد. در اکثر اوقات واگذاری خودرو به مدت چند روز، چند هفته یا ماه می باشد. همچنین به ازای اجاره دادن  خودرو معمولا از فردی که خودرو را اجاره می کند مدارکی نیز درخواست می شود.

از کجا می توانیم خودرو اجاره کنیم؟

امروزه ، وب سایت های بسیاری وجود دارن که مختص این امور طراحی شده اند و در حال ارائه خدمات اجاره خودرو بدون راننده هستند البته با یک سرچ سریع می توان متوجه شد که برخی از این وب سایت ها دارای اعتبار کافی نیستد. علاوه برموضوع اعتبار تعداد زیادی از این وب سایت ها برای مدت زمان اجاره خودرو، محدودیت هایی دارند برای مثل کم تر از ۳ روز خودرو اجاره نمی دهند و…

موسسه کرایه خودرو بانی با چندین دهه سابقه فعالیت درخشان در این زمینه اجاره انواع خودروهای داخلی و خارجی، لوکس و کلاسیک با دارا بودن کلیه مجوزات قانونی و پروانه کسب معتبر در خدمت مشتریان است.

بالا