لطفا منتظر باشید

لیست ارزانترین اجاره خودرو ایرانی در تهران

cheapest-made-in-iran-car-rental-in-tehran
اشتراک گذاری


لیست ارزانترین اجاره خودرو ایرانی در تهران شامل پژو ۲۰۶، کوییک اتومات ، پژو ۴۰۵ ، پژو پارس و ... انتخاب مناسب جهت تامین وسیله ایاب و ذهاب و کرایه ماشین مقرون به صرفه


ارزانترین اجاره خودرو ایرانی در تهران مناسب شرایط است که اولویت با تامین وسیله ایاب و ذهاب مقرون به صرفه است . مخصوصا وقتی که نیاز داشته باشیم برای مدت زمانی مثلا یک هفته یا بیشتر دست به اقدام برای کرایه ماشین بزنیم این موضوع اهمیت ویژه ای پیدا میکند.

خودروی ایرانی ارزانترین گزینه برای کرایه ماشین

خودروهای ایرانی عمدتا قیمت اجاره بهای پایین ترین دارند بنابراین یک انتخاب خوب  و مناسب برای این منظور هستند. خودرهای اقتصادی گاها با دارا بودن امکانات عالی همچون دنده اتوماتیک تجربه ای لذت بخش را نیز برای مشتری رقم زده اند. به عنوان مثال به چند خودرو ایرانی پر طرفدار که گزینه های خوبی برای لیست ارزانترین اجاره خودرو ایرانی در تهران هستند اشاره مینماییم.

کوییک اتومات

اجاره کوییک دنده اتوماتیک این روزها در بسیاری از شهرها از جمله تهران بسیار پرمخاطب شده است. برکسی پوشیده نیست که راحتی بالای اتومبیل های اتومات باعث جلب توجه بسیار آنها علی الخصوص در بین مخاطبان داخل شهر شده است. کوییک دنده اتوماتیک از جمله خودروهایی است که به دلیل ابعاد نرمال و همچنین کم مصرف بودن نسبت به سایر خودروها طرفداران بیشتری دارد.


پژو ۴۰۵

جاره پژو ۴۰۵ در تهران روزانه یا مسافرتی با راننده یا بدون راننده یک انتخاب ایده آل به عنوان خودرو اقتصادی به شمار می آید. بسیاری از شرکت ها یا سازمان ها جهت تامین وسیله مناسب ایاب و ذهاب پرسنل خود در تهران نسبت به اجاره خودروهای اقتصادی مخصوصا به صورت با راننده اقدام میکنند.

همچنین در بازه های زمانی میان مدت یا بلند مدت بصورت هفتگی یا ماهانه اجاره پژو ۴۰۵ مسافرتی بدون راننده یک انتخاب ایده آل برای مواقعی میباشد که نمیخواهید با خودرو شخصی خودتان به سفر به روید.


پژو پارس

اجاره خودرو پژو پارس بدون راننده در تهران با خدمات ویژه بانی رنت میسر میشود. برای اجاره خودرو پرشیا هموراه میتوانید با تماس تلفنی و یا بصورت آنلاین اقدام به رزرو پرشیا  یا پژو پارس کنید. شما میبایست جهت  رزرو خودرو پژو پارس حداقل 3 ساعت قبل در روزی که به خودرو نیاز دارید با کارشناسان بانی رنت تماس حاصل نمایید و با تکمیل فرم تقاضا جهت مشخص نمودن مدت زمان اجاره خودرو بدون راننده .  به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه اقدام به ثبت درخواست کنید. قیمت اجاره ماشین پژو پارس به صورت روزانه محاسبه بوده و تحویل و عودت کرایه ماشین پژو پارس بدون راننده تنها در شهر تهران امکان پذیر است. 

پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ را میتوان به جرات یکی از محبوبترین خودروهای اقتصادی ایران دانست. همچنین ابعاد این خودرو ایدهآل جهت پیدا کردن جای پارک در تهران است. کم مصرف بودن و همچنین عادت داشتن به رانندگی با این خودرو توسط اکثر رانندگان ایرانی یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است. قیمت اجاره پژو 206 در سال ۱۴۰۲ تایع عوامل زیادی همچون با یا بدون راننده بودن درخواست و همچنین مدت زمان اجاره است.

قیمت مربوط به کرایه ماشین به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله اینکه قصد رنت چه خودرویی با چه مدلی را برای چه مدت زمانی می‌خواهید رنت کنید . این عوامل مهم و اساسی تعیین کننده هزینه رنت در شرکت بانی رنت هستند بانی رنت برای اینکه بهترین تجربه را از رنت ماشین مورد علاقه خود داشته باشید با قیمت گذاری  بسیار دقیق با توجه به حق و حقوق مشتریان و بررسی و چکاپ دقیق خودروهای خود به همراه  تضمین سلامت خودرو توسط کارشناسان فنی شمارا یاری میدهد.

همچنین شایان ذکر است که بانی رنت آماده ارائه خدمات جهت اجاره خودروهای لوکس اما با قیمت واقعی و تمام شده ارزانتر از سایر شرکت های رنت خودرو میباشد.
 

بالا