لطفا منتظر باشید

شیپور حراج در اجاره خودرو مخصوص تهران به صدا درآمد

auction-car-rental-in-tehrtan
اشتراک گذاری

شیپور حراج در اجاره خودرو مخصوص تهران به صدا درآمد ، تخفیف ویژه کرایه خودروهای ایرانی و خارجی ، انواع پژو ، تویوتا ،‌هیوندا و ...

بانی رنت با تخفیف ویژه فصلی آماده ارائه خدمات اجاره خودرو و کرایه ماشین در تهران میباشد. برای بهره مندی از تخفیف های حراج فصلی کافی است در هر فصل با همکاران ما در بخش مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید. ضمن گرفتن مشاوره جهت انتخاب بهترین خودرو دلخواه خود از تخفیف های ویژه نیز مطلع شوید. 

در ضمن جای چانه نیز وجود دارد!


از صدای شیپور تخفیف تا حقایق بازار اجاره خودرو

 

 اجاره خودرو ارزان به معنی و مفهوم این امر نیست که با هزینه بسیار پایین قادر به کرایه ماشین لوکس مورد نظر خود خواهید بود ، در اصل به این معنی که مبلغ پرداختی به منظور اجاره خودرو با قیمت پائین تر نسبت به قیمت دیگر مجموعه‌های رنت خودرو است .

قیمت مربوط به کرایه ماشین به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله اینکه قصد رنت چه خودرویی با چه مدلی را برای چه مدت زمانی می‌خواهید رنت کنید . این عوامل مهم و اساسی تعیین کننده هزینه رنت در شرکت بانی رنت هستند بانی رنت برای اینکه بهترین تجربه را از رنت ماشین مورد علاقه خود داشته باشید با قیمت گذاری  بسیار دقیق با توجه به حق و حقوق مشتریان و بررسی و چکاپ دقیق خودروهای خود به همراه  تضمین سلامت خودرو توسط کارشناسان فنی شمارا یاری میدهد .

اجاره خودرو ارزان به منظور جلب رضایت متقاضیان خواهان رنت خودروهای لوکس، سطح قیمت‌ها را کاهش داده تا لمس این تجربه دلچسب برای عاشقان و هواداران خودروی لوکس و لاکچری با هزینه کمتری امکان پذیر باشد.

ارائه خدمات و محصولات با پائین ترین قیمت به نسبت سایر رقیبان و هم صنفی‌ها تنها به این منظور صورت می‌گیرد که جذب مشتری با سرعت بیشتر و بهتری انجام گیرد اجاره خودرو ارزان نیز خواهان جذب مشتری در سطح بالا است و این قدرت جذب در زمینه اجاره خودرو وابسته به تنوع خودروهای موجود برای رنت و همچنین قیمت رنت است که بانی رنت هر دوی این عوامل را برای شما فراهم نموده است.


چه نکاتی را باید در زمان اجاره ماشین رعایت کنیم؟


حتما این نکات را در اجاره اتومبیل در نظر بگیرید تا خیالتان از همه جهات راحت باشد:

حتما از  معتبر بودن شرکت مطمئن شوید
حتما سند ماشین یا وکالت کرایه اتومبیل را از مالک درخواست و آن را دقیق بررسی نمایید
بدون قرارداد و رسید خودرو اجاره نکنید
در زمان تحویل حتما از خودرو فیلمبرداری نمایید و در آن تاریخ و ساعت را اعلام کنید
در زمان ارائه چک و سفته آن را در وجه خسارات احتمالی امضا کنید و نه در وجه شرکت

نکته ی مهم دیگر این است که برای هر اتومبیل یک حد کیلومتر مجاز وجود دارد که شما در پایان اجاره نباید از کیلومتر مجازی که در قرارداد ذکر شده بیشتر رانندگی کرده باشید که در صورت گذراندن بیش از حد مجاز موجر (اجاره کننده ) میبایست هزینه کیلومتر اضافه را پرداخت نمائید .
 

بالا