لطفا منتظر باشید

گرانترین خودروهای اجاره ای ایران در سال های اخیر

most-expensive-car-rental-in-iran
اشتراک گذاری

ماشین های لوکس در ایران همیشه طرفداران زیادی داشته و دوستداران ماشین همیشه به دنبال برندهای مطرح در دنیا هستند ، حتی اگر خرید این خودروهای لوکس و لاکچری نیز ممکن نباشد میتوانید با اجاره این خودروها به صورت روزانه و هفتگی تجربه منحصر به فرد رانندگی با آنها را داشته باشید.

از جمله ماشین های لوکس در ایران که می‌توان برای اجاره انتخاب کرد هر کدام مزیت خاص خودشان را دارا هستند ولی می‌توان به این موارد اشاره نمود:


پورشه 


کمپانی خودروسازی پورشه با ارائه اولین محصول خود در سال 1934 به نام پورشه 64 ورود خود به صنعت خودرو سازی را اعلام کرد. هرچند این کمپانی در طول جنگ جهانی به طراحی و تولید تانک پرداخت اما اکنون مدتهاست جزء خودروسازان لوکس در جهان به شمار رفته و به عنوان زیر مجموعه خودروسازی فولکس واگن فعالیت می کند.

از معروف و محبوب ترین خودروهای این کمپانی میتوان به پورشه 911 و باکستر اشاره کرد که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد و از انتخاب های اصلی دوستداران ماشین محسوب می شود.

درواقع کمپانی پورشه در اوایل دهه 1990 دوران اقتصادی سختی را می گذراند اما پورشه باکستر توانست بار دیگر و پس از پورشه 911 نام کمپانی پورشه را به زبان ها بیاندازد.

تویوتا


شرکت های خودروسازی قوی زیادی در دنیا وجود دارند که با مقایسه کیفیت خودروهایی که تولید می کنند میتوان گفت تقریبا در یک سطح هستند. اما کمپانی خودروسازی تویوتا ثابت کرد نمیخواهد یکی از میان تعداد بیشمار باشد.

این کمپانی توانست از سال 2012 تا نیمه نخست 2015 لقب بزرگترین خودروساز جهان را در پیش خود نگه دارد و پس از آن هم این کمپانی فولکس واگن بود که توانست این افتخار را از آن خود کند که این هم سند دیگری دال بر مهم بودن این دستاورد بود.

این کمپانی موفق شده است در 170 کشور خارجی خودروهای خود را به همگان عرضه کند.

این شرکت اکنون مالک برندهای محبوب دیگری مانند لکسوس نیز هست. تویوتا لندکروز و تویوتا کمری نیز از محصولات به خوبی شناخته شده این کمپانی در ایران و محصولات پرفروش این شرکت در جهان به شمار می روند.

ماشین تویوتا پرادو نیز سالها است که انتخاب اول دوستدارن آفرود در ایران بوده و هست.


هیوندای


شرکت هیوندای در سال 1967 به صنعت خودروسازی وارد شد و اولین خودروی خود به نام موتور کورتینا را به بازار عرضه کرد که محصولی مشترک از شرکت فورد و هیوندای بود.

طی سالهای بعدی این کمپانی به تولید و ارائه انواع مختلف و زیادی از نسل های اولیه خودروهای خود پرداخت که از میان آنها می توان به هیوندای اکسل ، سوناتا ، اکسنت ، الانترا ، آزرا ، جنسیس و … اشاره کرد. امروزه نیز آخرین نسل این خودروها بسیار محبوب و پرفروش بوده و در ایران نیز طرفداران بی شماری دارند .

در واقع خودروی جنسیس کوپه ، هیوندای سانتافه و النترا جزء ماشین های لوکس در ایران به شمار می روند. در نظر داشته باشید که هرچند ممکن خودروهای این کمپانی در رده جهانی جز لوکس ترین خودروها نباشند اما به علت های زیادی مانند تحریم و مشکلات واردات خودرو که باعث قیمت های نجومی ماشین های لوکس در ایران شده است ، میتوان خودروهای این کمپانی را در ایران لوکس محسوب کرد.

بی ام و (BMW)


بی ام و ساخت کشور آلمان است که با طراحی منحصر به فرد و زیبایش طرفدارن ماشین باز را به سمت و سوی خود می‌کشاند. خودرو بی ام و با وارد شدن به کشورمان فروش خوبی را از آن خود کرد، همچنین جزو ماشین های لوکس پرطرفدار در تهران برای اجاره به شمار می‌رود.

ماشین های لوکس این کمپانی مانند X4 , 630 و Z4 در ایران نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. البته قیمت بالای تقریبا تمامی خودروهای این برند در ایران بیشتر طرفدارانش را به سمت اجاره این خودروها به صورت روزانه یا هفتگی سوق داده است. به طوریکه در مراسمات خاص مانند ازدواج ماشین های لوکس این کمپانی حتما مدنظر زوجین قرار می گیرد.

مرسدس بنز


کمتر کسی است که اطلاعات کافی در مورد خودروهای این کمپانی معروف چیزی نداند. محبوبیت و آوازه این شرکت در زمینه تولید ماشین های لوکس جهانی به شمار می رود و ایران نیز مسلما از این قاعده مستثنی نیست. از جمله آپشن‌های بنز می‌توان به این اشاره نمود که نهایت راحتی و آسایش را می‌توان در آن حس کرد.

یکی از عیب‌های خودرو لوکس بنز این است که وقتی سوار ماشین بنز شوید دیگر هیچ ماشینی به این اندازه شما را مجذوب خود نخواهد کرد. استانداردهای استفاده شده در این ماشین بسیار بالا و فوق‌العاده می‌باشد. دوست داران ماشین برای اجاره خودرو لاکچری در تهران اولین انتخابشان خودرو بنز است و در انتخاب بین این ماشین‌ها دچار هیچ شکی نمی‌شوند.
 

بالا