لطفا منتظر باشید

رزرو خودرو لوکس برای ولنتاین

valentines-day-car-rental
اشتراک گذاری

رزرو خودرو لوکس برای ولنتاین 2024 یا زمستان 1402 یک حرکت خلاقانه و زیباو ایده ای ناب برای سورپرایز عشاق و زوج های عاشق است. روز عاشقان همواره یکی از به یاد ماندنی ترین روزهای سال است.

اجاره ماشین لاکچری برای ولنتاین

ولنتاین یا روز عشاق روزی است که همه عاشقان در سراسر جهان جشن گرفته و تلاش میکنند در این روز به یاد ماندنی برای هم خاطرات زیبایی بسازند و آنرا در آلبوم زندگی مشترک خود ثبت کنند. یک ایده ناب برای این روز اجاره خودرویی لوکس که میدانید معشوق شما به آن علاقه زیادی دارد است. اگر خانم هستید تصور کنید چه چیزی میتواند یک مرد را بیشتر از خودرویی لوکس و رویایی غافل گیر و سورپرایز کند.
همچنین اگر مرد هستید برنامه ریزی کنید برای روز عشاق یا همان ولتاین با یک خودرو لوکس و کمیاب به دنبال همسر یا معشوقه خودتان بروید و یک سورپرایز تمام عیار به راه بی اندازید.

بانی رنت خدمات ویژه ای برای اجاره خودرو در ولنتاین در نظر دارد. کافی است روی دکمه دایره ای نارنجی رنگ که آیکن تلفن دارد کلیک کنید و با همکاران ما در بخش مشاوره رایگان تماس بگیرید. 

درباره ولنتاین چه میدانید؟

درباره منشاء ولنتاین اختلاف نظرهایی وجود دارد و گاهی اوقات مرز میان افسانه و تاریخ از بین می‌رود. آن‌گونه که می‌دانیم مسیحیان امپراطوری رم در قرن سوم میلادی، تحت تعقیب و آزار حاکمان بت‌پرست قرار می‌گرفتند و جان‌شان در خطر بود. ۱۴ فوریه سالروز به قتل رساندن کشیشی به نام والنتین است. امپراطور کلادیوس دوم بنابر قول مشهور، مخالف ازدواج جوانان بوده و باور داشته که سربازان مجرد، مناسب‌تر از سربازان متاهل برای جنگ هستند. کشیش والنتین، که چنین حکمی از جانب امپراطوری رم را نادرست می‌دانست؛ مخفیانه میان زن و مردان مسیحی جوان، پیوند زناشویی برقرار می‌کرد. کشیش والنتین در سال ۲۶۹ میلادی به دستور امپراطور رم، گردن زده شد. اما مسیحیان نام و یاد او را زنده نگه‌داشتند. کلیسای کاتولیک اعتقاد دارد که تعداد کشیش‌هایی که والنتین نامیده شده‌اند بیش از یک نفر هستند. اما مشخص است که کشیش والنتین به مسیحیان اولیه کمک می‌کرده و آن‌ها پناه می‌داده به همین خاطر جانش را از دست داده است.

دو قرن پس از جان باختن کشیش والنتین، پاپ ژلازیوس یکم، ۱۴ فوریه را روز ولنتاین نامگذاری کرد و کشیش والنتین به عنوان قدیس حامی عاشقان در کلیسای کاتولیک مورد ستایش قرار گرفت. برخی اعتقاد دارند که حرکت پاپ تلاشی برای مسیحی‌سازی یک سنت مشرکانه به نام لوپرکالیا( جشن باروری) بوده است. لازم به توجه است که پاپ پس از ممنوع کردن لوپرکالیا، روز ولنتاین را در تقویم مسیحی ثبت کرد.

پرطرفدارترین خودروهای لوکس جهت رزرو ولنتاین

 با اجاره ماشین خارجی ، شما میتوانید در هر روز و ساعتی که نیاز به خودرو دارید ، یک خودروی آخرین مدل ، سالم و با باک پر تحویل گرفته و بعد از اتمام کارتان به راحتی آن را پس داده و دیگر نگران چیزی نباشید.
تنوع انواع برندها ، مدلها و رنگ بندی گسترده ناوگان خودرویی که در اکثر مراکز کرایه خودرو وجود دارد ، میتواند انتخاب های بسیار جذابی برای شما در پیش داشته باشد.

در لینک زیر میتوانید خودرو لوکس مورد علاقه خود را رزرو کنید

اجاره ماشین لوکس

بالا