لطفا منتظر باشید

مسافرت به مازندران با اجاره ون یه چیز دیگه است

mazandaran-province
اشتراک گذاری


مسافرت به مازندران با اجاره ون از بانی رنت یه چیز دیگه است ، اجاره انواع ون بنز، تویوتا،‌هیوندا جهت مسافرت تشریفات فرودگاه ون لوکس و کرایه ون دربستی با نازل ترین قیمت در تهران بانی رنت موسسه اجاره خودرو با مجوز یکی دیگر از مجموعه خدمات بانی رنت است.
اجاره ون در مسافرت به مازندران مزایای جالبی همچون همجواری بیشتر با هم سفران ،‌داشتن راننده حرفه ای و امنیت جاده ای بیشتر و همچنین بهره مندی از امکانات بالای این خودروها دارد.

در سفرهای گروهی به علت وجود افراد متعدد، می توانید هم از دور هم بودن و دسته جمعی بودن سفر لذت ببرید و هم با تقسیم کارها، سفر را بهتر و راحت تر پیش ببرید. در اینجا باید توجه داشته باشید که برای سفرهای گروهی مخصوصاً به نقاطی مانند مقاصد گردشگری مشهور استان مازندران، باید در انتخاب وسیله نقلیه خود دقت کنید. در این نوع سفرها بهتر است که ماشین های شخصی را کنار بگذارید و از وسایل نقلیه گروهی، مانند ون استفاده کنید. به عنوان مثال اجاره ون دربستی یک گزینه عالی برای تورهای کم جمعیت یا مسافرت های خانوادگی میباشد.

اما کمی درباره مسافرت به استان مازندارن

 بسیاری از ایرانیان ترجیح می دهند تعطیلات خود را به خصوص در نوروز در این استان سپری کنند. همجواری با ساحل، جنگل ها و کوه ها همراه با آب و هوای معتدل از جمله دلایل محبوبیت این منطقه از کشور برای مسافران و گردشگران خارجی است. از طرفی نزدیک بودن این استان به تهران و داشتن محورهای مواصلاتی متعدد مازندارن را به یکی از پرتردد ترین مناطق برای تهرانی ها تبدیل کرده است. در این مقاله به برخی مناطق طبیعی مشهور مازندارن اشاره میکنیم:


سی  سنگان و صفارود دو پارک جنگلی مشهور مازندارن

 در پارک جنگلی سی سنگان می توانید از اقامتگاه استفاده کنید و علاوه بر آن می توانید از نیمکت های چوبی پارک برای صرف چای و شام بهره ببرید. پارک جنگلی سی سنگان امکانات دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، می توانید از دوچرخه یا اسب های کرایه ای در پارک برای سواری در جنگل استفاده کنید.
پارک سی سنگان یک پارک جنگلی نیست بلکه مکانی سرگرم کننده برای افراد از کودکان تا بزرگسالان است. هر شب در این پارک برنامه های ویژه ای برگزار می شوند که می توانند لحظات شادی را برای شما رقم بزنند. در پارک سی سنگان می توانید از مراسم محلی مازندرانی ها لذت ببرید و به تماشای آن بنشینید. 

 برای دسترسی به پارک جنگلی صفارود و بهره مندی از آب و هوای مطبوع آن، باید از ابتدای جاده جواهرده و از میدان غربی شهر رامسر حرکت کنید و پس از پیمودن 9 کیلومتر و گذراندن مسیرهای زیبا به این پارک برسید. پارک صفارود دارای رودخانه ای با آب معدنی است. صفارود در انتهای جاده و در وسط دره ای قرار دارد که برای ورود به آن باید از پله هایی که در آنجا ساخته شده است، عبور کنید.

ولشت دریاچه ای دیگر در مازندارن

عمدتا همه مازندران را به دریاچه خزر میشناسند اما این استان دریاچه های دیگری نیز دارد که عمدتا آب شیرین هستند. ولشت یکی از مشهورترین این دریاچه هاست ، دریاچه ولشت هنوز آب شیرین را حفظ کرده است و به دلیل محصور شدن در کوهستان، زیبایی خاصی دارد. رنگ سبز آبی دریاچه معمولاً از دور سبز و از فاصله نزدیک آبی است که بازتابی از رنگ سبز اطراف دریاچه ولشت می باشد که روی آب زلال آن قرار دارد.
مسیر رسیدن به این دریاچه نیز جاذبه های خاصی دارد. ابتدا از مسیری با کوه های زیبا عبور می کنید، پس از آن به جاده ای می رسید که درختان سر به فلک کشیده دارد و در نهایت به جاده خاکی می رسید که مسیر دریاچه ولشت است. اگر قصد دارید یک روز را در کنار این دریاچه سپری کنید، دوچرخه و قلاب ماهیگیری همراه خود داشته باشید. البته برای تفریح ​​می توان از قایق هایی استفاده کرد که برای مسافران ساخته شده اند.

آب گرم معدنی رامسر

 این آب گرم ها بسیار معروف هستند و هر ساله گردشگران زیادی برای استفاده از آنها به این منطقه می آیند. یکی از ویژگی های عالی این منطقه وجود این چشمه های آب گرم در نزدیکی ساحل است که که باعث شده است تا مسافران هم از دریا و هم چشمه های آب گرم نهایت استفاده را ببرند. بیشتر چشمه های آب گرم معدنی در محله سادات رامسر قرار دارند که پنج کیلومتر با رامسر فاصله دارد.

مازندران مقصدی در فاصله دو ساعته از تهران!

آزادراه تهران- شمال نام آزادراهی 121 کیلومتری است که برای اتصال تهران به شهر چالوس طراحی شده و تا کنون دو بخش از آن به بهره‌برداری رسیده است. این مسیر ارتباطی با نام آزادراه ۳ (ایران) هم شناخته می‌شود. آزادراه تهران-شمال به عنوان یک پروژه بزرگ راه‌سازی در کشورمان به شمار می‌رود و در سه استان تهران، البرز و مازندران قرار دارد.
این آزادراه شهر چالوس را در فاصله زمانی حدودا ۲ الی ۲ و نیم ساعته از تهران قرار داده است و به همین دلیل سفر به مازندارن برای تهرانی ها بسیار مطلوب است.
 

بالا