لطفا منتظر باشید

از تهران تا تبریز سانتافه اجاره کن

tehran-to-tabriz-santafe-renting
اشتراک گذاری

از تهران تا تبریز سانتافه اجاره کن! کرایه هیوندای لوکس

از تهران تا تبریز سانتافه اجاره کن، بدون شک کرایه یکی از محبوبترین هیوندا های لوکس ایران تجربه ای لذت بخش جهت سفر جاده ای از تهران تا تبریز خواهد بود. مردم به دلایل گوناگونی تمایل به اجاره خودروهای لوکس شرکت هیوندا در مسافرت های جاده ای خود دارند ، بدون شک سانتافه یکی از راهترین خودروها برای چنین مسافتی هست. از طرفی در شهر ثروتمند و پر تجمل تبریز تقاضای خودروهای لوکس را بالا میبرد. بانی رنت آماده ارائه انواع خودرو لوکس هیوندا بصورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه است . کافیست با فشردن دکمه نارنجی دایره ای شکل با همکاران ما جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

از تهران تا تبریز چقدر فاصله است؟

جواب کوتاه و سراست این سوال ، فاصله زمینی تهران تا تبریز ۶۳۱ کیلومتر است. بطور کلی کرج ،‌قزوین ، زنجان و میانه از شهرهای بزرگ بین تهران و تبریز میباشند. تبریز با داشتن آب و هوایی خنک، مناظر طبیعی و جاذبه‌های دیدنی فراوان توانسته توجه گردشگران بسیاری را از تهران به سمت خود جلب نمایید.همچنین  وجود صنایع مختلف و مراکز تجاری متعدد در این شهر، دلیلی بر عادی‌شدن سفر افراد از تهران به تبریز شده است.

کمی درباره تبریز

بازار تبریز بزرگترین بازار سرپوشیده جهان به شمار می‌آید. در این بازار مدرسه، مسجد و کاروان‌سراهای تاریخی زیادی وجود دارد که با نماهای آجری و گنبدها و طاق‌های زیبا ساخته شده و بر جذابیت‌های بازار بزرگ افزوده‌اند.
مسجد کبود در قرن نهم هجری بنا شد. این مسجد به عنوان یکی از نمونه‌های برجسته معماری اسلامی تبریز شناخته می‌شود. مسجد کبود به دلیل کاشی‌کاری‌های لاجوردی که در داخل و خارج بنا استفاده شده است “فیروزه جهان اسلام” نامیده می‌شود.
ارگ تبریز که با نام ارگ علیشاه نیز شناخته می‌شود، دارای قدمتی 700 ساله است. بنای اصلی ارگ به قرن هشتم میلادی برمی گردد.
هنگام بازدید از ایل‌گلی یا «شاه گلی» می‌توانید از پیاده‌روی در میان درختان و گل‌ها لذت ببرید، روی دریاچه قایق‌سواری کنید.
موزه‌ی استاد شهریار که محل زندگی «محمدحسین شهریار» بوده است که در محله‌ی «مقصودیه‌ی» تبریز قرار دارد. این خانه پس از فوت استاد به موزه‌ای برای بزرگداشتش تبدیل شده و شیفتگان شعر و ادب را به سوی خود می‌خواند.

کمی درباره سانتافه

در صنعت اجاره خودرو ، سانتافه یکی از خودروهای پرکاربرد میباشد. اگر برای مسافرت یا شرکت در مجالس به یک خودرو لوکس و راحت نیاز دارید و میخواهید در آن امنیت و آرامش کامل داشته باشید، اجاره سانتافه بهترین انتخاب است. هیوندای سانتافه شرکت بانی رنت مدل سال  2014 است و در بهترین کیفیت فنی قرار دارد. اجاره سانتافه به دو صورت با راننده و بدون راننده امکان پذیر میباشد. شما میتوانید این خودرو را  روزانه ، هفتگی و حتی ماهانه نیز رنت کنید.

بالا