لطفا منتظر باشید

مقایسه کرایه ماشین کوییک اتومات و پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶
اشتراک گذاری

مقایسه و لیست قیمت کرایه ماشین کوییک اتومات و پژو ۲۰۶ باراننده  و بدون راننده در تهران یک مقاله مختصر و مفید برای آن دسته از مخاطبینی هست که تمایل به اجاره خودروهای داخلی و اقتصادی دارند. هردوی این خودروها از انواع ماشین های جمع و جور تولید داخل هستند که مخصوصا وقتی صحبت از پیدا کردن جای پارک در تهران میشوند همه به یاد آنها می افتند.

در هنگام نگارش این مقاله قیمت اجاره کوییک و پژو ۲۰۶ به شرح ذیل است اما دقت داشته باشید که جهت اطلاع از آخرین قیمت همواره باید با همکاران ما تماس بگیرید:

پژو ۲۰۶ : 850 هزارتومان

کوییک اتومات : 800 هزارتومان

 

کمی درباره خودرو کوییک اتومات

اجاره کوییک دنده اتوماتیک این روزها در بسیاری از شهرها از جمله تهران بسیار پرمخاطب شده است. برکسی پوشیده نیست که راحتی بالای اتومبیل های اتومات باعث جلب توجه بسیار آنها علی الخصوص در بین مخاطبان داخل شهر شده است. کوییک دنده اتوماتیک از جمله خودروهایی است که به دلیل ابعاد نرمال و همچنین کم مصرف بودن نسبت به سایر خودروها طرفداران بیشتری دارد.

بانی رنت بهترین ارائه دهنده خدمات جهت اجاره کوییک دنده اتوماتیک

جهت مشاوره و رزرو با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

09122938339

تفاوت تیپ های مختلف پژو ۲۰۶ و تاثیر آن بر قیمت اجاره پژو 206

از سال 1391 فقط تیپ‌های 2 و 5 آن در خطوط تولید باقی ماندند. مهم‌ترین تغییر درمیان تیپ‌های 206 برای تیپ 2 آن اتفاق افتاد که از سال 1390 به ترمزهای ABS و همچنین ایربگ‌ راننده مجهز شد و سپس از سال 1392 ایربگ سرنشین جلو نیز به آن اضافه شد. سری نخست تیپ 5 نیز تا قبل از 1386 با قطعات مرغوب فرانسوی تولید می‌شد ، این روزها دیگر تفاوت کیفی چندانی میان تیپ‌2 و تیپ5 وجود ندارد. بنابراین تیپ های مختلف پژو ۲۰۶ بر قیمت رنت این ماشین تاثیری نخواهد داشت. البته توجه داشته باشید که این نکته ارتباطی به مدل ماشین ندارد.

بالا