لطفا منتظر باشید

معرفی شرکت خودروسازی هیوندای

hyundai-car-company
اشتراک گذاری

قبل از آنکه به معرفی برند هیوندا بپردازیم یادآور میشویم که بانی رنت معتبرترین و متخصص ترین شرکت اجاره خودرو در زمینه کرایه ماشین های هیوندا اعم از سانتافه و النترا و ... آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه اجاره خودرو و با بهترین قیمت ها بصورت باراننده و بدون راننده در خدمت شماست.

شرکت موفق و بزرگ هیوندای Hyundai در سال 1967 میلادی و در کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ماشین‌سازی در دنیا شناخته می‌شود و سالانه در حدود 4 میلیون خودرو تولید می‌کند.

جالب است بدانید که در حدود 130 هزار نفر در شرکت هیوندای Hyundai مشغول به کار هستند و سایت‌های تولید این شرکت در کشورهای مختلفی وجود دارند. از جمله این کشورها می‌توان به کشورهای ایالات متحده امریکا، روسیه، چک و برزیل اشاره کرد.

باید گفت که شرکت خودروسازی هیوندای Hyundai با ظرفیت تولید بالای خودرویی که دارد به عنوان یکی از بزرگترین و وسیع‌ترین سایت‌های تولیدی خودرو در جهان شناخته می‌شود. همچنین مراکز تحقیق و توسعه این شرکت خودروسازی نیز مراکز فعالی به شمار می‌آیند و شرکت هیوندای دارای 11 مرکز توسعه و تحقیق است که در کشورهایی همچون چین، ایالات متحده امریکا و ژاپن وجود دارند.

هم اکنون شرکت خودروسازی هیوندای Hyundai با روند مثبت و رو به رشدی که داشته است، توانسته است در بین چند خودروساز بزرگ دنیا قرار بگیرد و محصولات خود را به بسیار از کشورهای دنیا ارسال کند. طبق برخی از گفته‌ها، شرکت هیوندای توانسته است محصولات خود را 193 کشور جهان به فروش برساند. قطعا این موفقیت شرکت هیوندای ناشی از کیفیت و  خدماتی است که ارائه می‌دهد. شرکت ماشین‌سازی هیوندای در تلاش است که بتواند همواره خودرویی باکیفیت با طراحی زیبا و مجهز به تکنولوژی‌های مدرن و روز دنیا بسازد و آن را به مشتریان خود تحویل دهد.

تاریخچه شرکت هیوندای

جالب است بدایند که تاریخچه شرکت هیوندای Hyundai از سال 1947 میلادی شروع می‌شود. جایی که شخصی به اسم چونگ یو یانگ، شرکت مهندسی و ساخت هیوندای را ایجاد کرد. چندین سال پس از این تاریخ و در سال 1967 میلادی، کمپانی موفق هیوندای موتور (Hyundai Motor) خلق شد.

محصولات شرکت هیوندای Hyundai در سال 1975 میلادی توانست به بازار کشور اکوادور برسد. چند سال پس از این اتفاق و در سال 1982 میلادی، شرکت هیوندای توانست در بازار بریتانیا نیز حضور داشته باشد. در اولین سال حضور شرکت هیوندای در این کشور، شرکت هیوندای توانست در حدود 2900 خودرو را به فروش برساند. این میزان فروش یک آمار بسیار خوب برای یک شرکت خارجی و آسیایی بود که توانسته بود در کشوری که مهد تولید خودروهای مدرن و لوکس است، حضور موفقی داشته باشد.

پس از گذشت دو سال، شرکت هیوندای خودرو تولیدی خود را به کانادا نیز صادر کرد. این شرکت نتوانست در بازار امریکا موفق ظاهر شود، چرا که آلایندگی تولیدی توسط محصولات این شرکت با استانداردهای موجود در این کشور همخوانی نداشت. اما حضور شرکت هیوندای در کانادا با موفقیت همراه بود و این شرکت توانست در اغار فعالیت خود در این کشور، موفقیت بسیار خوبی را کسب کند.

شرکت هیوندای با انجام تغییراتی در مدل ماشین خود توانست سرانجام به بازار ایالات متحده امریکا نیز نفوذ کند.

در طول گذشت این سال‌ها، شرکت کره‌ای هیوندای Hyundai توانسته است با توجه به اصول طراحی و افزایش کیفیت محصولات خود، نقش قابل توجهی در صنعت خودروسازی دنیا داشته باشد. همان طور که گفته شد امروزه این برند محبوب در بسیاری از کشورهای دنیا حضور دارد و محصولات با کیفیت این شرکت تولید کننده ماشین در اکثر نقاط دنیا به فروش می‌رسد.

شرکت هیوندای توانسته جوایز و افتخارات زیادی را نیز کسب کند. از جمله افتخارات این شرکت کره‌ای می‌توان به حضور در جمع 100 برند با ارزش جهان در سال 2004 میلادی اشاره کرد.

بالا