لطفا منتظر باشید

کلکسیون خودروهای قهرمان مستر المپیا

arnold-schwarzeneggers-car-collection
اشتراک گذاری

به بهانه نایب قهرمانی هادی چوپان قهرمان محبوب و مردمی کشورمان بد نیست کمی درباره قهرمانان ادوار گذشته مستر المپیا و روابطی که این افراد با شکوه و خارق العاده با خودروها دارند بپردازیم.
قهرمان چندین دوره مستر المپیا آرنولد شوارتزنگر یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود است، هم از نظر محبوبیت و هم از نظر توده عضلانی کلی. او به خاطر عشقش به استوجی ها (نوعی سیگار برگ) و هامرها (جیپ های قدرتمند و پرهیبت) شهرت دارد، اما سرگرمی های او به خصوص در بخش خودرو چیزهای بیشتری دارد. برای تطابق با شخصیت بزرگ‌تر از زندگی‌اش، او مجموعه‌ای از ماشین‌های به همان اندازه بزرگ دارد که شایسته مردی است که کانن بربر و ترمیناتور را به تصویر کشیده است.

برخی وسایل نقلیه آرنولد آنقدر بزرگ هستند که همچون اجرام آسمانی و سیارات نسبت به وسایل نقلیه کوچکتر از خود نیروی گرانشی یا همان جاذبه نشان میدهند. به عنوان مثال در سال ۲۰۲۲ یک تویوتا پریوس بصورت شاخ به شاخ جذب نیروی گرانشی خودروی غول پیکر جی ام سی یوکان آرنولد شد و در موردی مشابه در سال ۲۰۲۳ نیز یک دوچرخه سوار گرفتار این نیروی گرانشی بالا شد. نه اینکه فکر کنید قهرمان اسطوره ای مستر المپیا با آنها تصادف کرده باشد ، بلکه این موارد فقط جذب نیروی گرانشی آرنولد و ماشین های غول پیکرش شدند !

آرنی از طریق قدرت و نیروی خود به ستاره ای فوق العاده دست یافت، بنابراین جای تعجب نیست که او رانندگی وسایل نقلیه با قدرت زیاد را دوست دارد. مردی که Predator و Terminatrix را بیرون آورد، به سادگی با یک شورولت یا یک کیا فورته نمی چرخد. در اینجا نگاهی به عضلانی ترین وسایل نقلیه در مجموعه فوق العاده قهرمان هفت دوره مستر المپیا داریم.

1957 Cadillac Eldorado Biarritz


آرنولد شوارتزنگر همیشه به سمت بهترین شدن سوق داده شده است، چه بدنسازی و چه بازیگری. او برای هر دو سخت کار کرد، اما کسب ستاره هالیوود کمی بیشتر طول کشید. زمانی که او در صنعت سینما به رسمیت شناخته شد و مقداری پول به دست آورد، یک کادیلاک 1957 برای خود گرفت، زیرا برای او نشان دهنده موفقیت بود. این کادیلاک کانورتیبل نمادی از تبدیل یک اطریشی ساده به رویای آمریکایی خود و یک ابرستاره ورزشی و سینمایی ثروتمند بود. حالا آرنولد سوار بر کادیلاک الدورادوی خویش نمادی از موفقیت و شکوه یک مرد بود.

Hummer H1 Slant Back

هامرهای آرنولد تقریباً به اندازه فیلم های اکشن او مشهور هستند و به اندازه هیکل مواج او قدرتمند هستند. او همچنین دلیل حضور این خودروهای کلاس نظامی در خیابان ها و رواج فروش این خودروها بین غیر نظامیان بود. قبل از اینکه GMC Hummer باشد، یک خودروی نظامی به نام Humvee بود که توسط AM General ساخته شده بود که برای عموم فروخته نمی شد.


Dodge Challenger SRT8

عضلات بلیط آرنولد برای شهرت و ثروت بود، و منطقی است که او یک ماشین عضلانی دارد. خیلی عجیب است که او چیز بیشتری ندارد، اما دوج چلنجر SRT8 او مطمئناً یک مکمل مناسب برای گاراژ او است. مانند شوارتزنگر، چلنجر نیز قدرتی خالص دارد و 425 اسب بخار قدرت و 420 پوند فوت گشتاور دارد.

Tesla Roadster (First-Gen)

هنگامی که تسلا رودستر برای اولین بار در سال 2008 عرضه شد، آرنولد شوارتزنگر فرماندار کالیفرنیا بود و می خواست به یک شرکت نوپا از ایالت خود کمک کند، بنابراین او یکی از اولین کسانی بود که سفارش ماشین اسپرت تمام الکتریکی رادیکال را داد. با این حال، او چندان از EV راضی نبود، بیشتر به این دلیل که قاب بزرگش به راحتی در آن قرار نمی گرفت.

Porsche 997 Turbo Cabriolet

مردم معمولاً از پورشه کانورتیبل آرنولد به عنوان 911 یاد می کنند، در حالی که دیگران ادعا می کنند که 997 است، پس چه کسی درست می گوید؟ به نظر می رسد هر دو، زیرا "997" نام شرکت داخلی برای نسل پورشه 911 است که بین سال های 2005 و 2013 تولید شده است. همچنین به طور متناوب به عنوان Carrera یا Cabriolet ذکر شده است، اما هر دوی آنها به طور همزمان درست هستند.


Audi R8 e-tron concept


به دلیل قتل عام زیاد شخصیت‌های آرنولد در فیلم‌هایش، و به دلیل زادگاهش، او را «ماشین مرگ اتریشی» نامیده‌اند. با این حساب، اگر او حداقل یک ماشین خیابانی اتریشی قاتل در اصطبل خود نداشته باشد، شرم آور خواهد بود. خوشبختانه، او یک آئودی R8 e-tron را در یک خرید ناگهانی انتخاب کرد، مانند یک فرد معمولی که چند اسکیتل را در راهروی صندوق می‌برد.

Mercedes-Benz SLS AMG Roadster


تمام وسایل نقلیه موجود در مجموعه آرنولد نشان دهنده جنبه های مختلف، نه فقط شخصیت منحصر به فرد او، بلکه همچنین شخصیت عمومی او هستند. او ماشین‌های عضلانی و ماشین‌های اسپرت دارد که نشان‌دهنده قدرتش هستند، هیجان طلبی های off-road دارد که نماد اندازه‌اش هستند، و سپس مرسدس بنز SLS AMG رودستر او وجود دارد تا مطمئن شود فراموش نکنید که او بسیار ثروتمند است.

Custom Kreisel Electric G500


آرنولد پس از صرف زمان زیادی برای تبلیغ هامرهای پرمصرف دچار عذاب وجدان برای آسیب به طبیعت شد ،‌بیشتر هامرهای خود را فروخت و برای حمایت از کمپین های نجات زمین از گرمتر شدن به خرید ماشین های برقی رو آورد. البته شایع شده است که وی خودروی تسلای خود را به یکی از فعالان جنبش های آب و هوایی قرض داد اما کسی خبری از پس گرفتن آن ندارد.

Bentley Continental GT Supersports Convertible

از بین تمام وسایل نقلیه موجود در مجموعه آرنولد، او بنتلی را بیشتر دوست دارد. او صاحب سه خودروی لوکس بریتانیایی است: یک بنتلی آرنیج، یک بنتلی کانتیننتال GTC، و یک خودروی محبوب جدیدش، یک بنتلی کانتیننتال GT سوپراسپرت کانورتیبل. در حالی که این سواری مظهر لوکس است،این ماشین همانند یک غول عضلانی و تن و مند در لباس فاخر یک جنتلمن است.


Bugatti Veyron


بوگاتی ویرون آرنولد می تواند در بسیاری از فیلم های معروف او نقش داشته باشد. نمادی از خشونت ، قدرت ،‌صلابت ،‌ثروت ، سرعت و بهترین بودن!

بالا