لطفا منتظر باشید

مسافرت به قائمشهر از تهران با اجاره خودرو از بانی رنت

qemshahr-car-rent
اشتراک گذاری

 

قائم‌شهر از پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای استان مازندران و شمال ایران و مرکز شهرستان قائم‌شهر است که در ناحیهٔ البرز مرکزی قرار گرفته و قبل از انقلاب ۱۳۵۷ آن را شاهی می‌نامیدند. قائم‌شهر قطب صنعت و صادرات در مازندران و از شهرهای مهم ترابری، کشاورزی، گردشگری، معدنی و صنعتی ایران است.


خدمات اختصاصی بانی رنت برای قائم‌شهر

موسسه اجاره خودرو بانی رنت با سه دهه فعالیت و سابقه کاری در زمینه اجاره خودروهای روز دنیا از پایتخت به مقاصد مختلف می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن ناوگان خودرویی گسترده در انواع مدلهای خارجی و داخلی یکی از بزرگ و خوشنام ترین آژانس های اجاره خودرو در سطح کشور می باشد. تلاش این مجموعه همیشه ارائه خدمات با کیفیت بالا و در سطح بین المللی به هموطنان خود بوده و در همین راستا طیف گسترده ای از خودروهای لوکس و اقتصادی را با روشهای آسان و مشاوره رایگان کارشناسان در اختیار مشتریان قرار میدهد.

نحوه اجاره بصورت کرایه ماشین با راننده و بدون راننده در حالت بلند مدت ماهیانه ، کوتاه مدت هفتگی و حتی روزانه میسر است. لطفا با مشاورین اجاره خودرو تماس بگیرید.


لیست خودروهای قابل اجاره برای قائم‌شهر


بانی رنت طیف وسیعی از خودروهای موجود در کشور را تدارک دیده است ، بطور کلی سه دسته زیر بیشترین خدماتی بوده است که تا این لحظه مشتریان ما درخواست داشته اند، اما قطعا شما میتوانید نسبت به سلیقه و نیاز خودتان بهترین انتخاب گزینه را  انتخاب کنید ، به همین دلیل اکیدا توصیه میکنیم با مشاورین تخصصی بانی رنت جهت انتخاب خودرو اجاره ای خودتان مشورت کنید.

خودروهای اقتصادی 

 

از جمله خودروهای اقتصادی میتوان به پراید،تیبا،ساینا،تندر90،کوییک و ... اشاره کرد.در مدل اقتصادی خودروها همواره به صورت دنده‌ای حرکت می‌کنند و آپشن خاصی ندارند که بتوانند هزینه های سنگینی را برای افراد رقم بزند. مسلما نداشتن آپشنهای خاص می‌تواند از هزینه های نهایی و پرداختی خودرو بکاهد و آن را به یک خودرو اقتصادی تبدیل کند. قطعات و لوازم و همچنین تجهیزات این خودرو اقتصادی در کنار کیفیت بسیار بالا کاملا مقرون به صرفه و مناسب هم هستند و هزینه های سنگینی را برای مصرف کنندگان رقم نخواهند زد از این رو توانسته‌اند جایگاه ویژه ای را در میان مصرف کنندگان به دست بیاورند.
در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای اقتصادی را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/rent/economy/


خودروهای لوکس

 

از دیگر کاربردهای اجاره خودرو خارجی باید مسافرت های بین شهری را نام برد. افرادی که خودرو شخصی ندارند اجباراً باید از وسیله های نقلیه عمومی برای مسافرت های کوتاه یا بلند مدت خود استفاده کنند. این وسائل نقلیه ممکن است به دلائل مختلف خیلی خوشایند ، راحت و دلپذیر نباشند. به طور مثال امنیت وسایل شخصی افراد است ؛ شما در وسایل نقلیه عمومی باید همیشه مراقب همه وسایلی که با خود همراه دارید باشید زیرا مسئولیت آنها با شخص شماست. به همین دلیل نمیتوانید وسائل زیادی با خود به سفر ببرید. یا این که افراد بسیاری برای لذت بردن از مناظر طبیعی و اماکن دیدنی در بین راه نیز به مسافرت میپردازند و نمیتوان انتظار داشت با وسائل نقلیه عمومی در هر منظره زیبا توقف داشت و به عکس گرفتن پرداخت.

در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای لوکس را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/rent/lux/

 

اجاره تخصصی هیوندا النترا و سانتافه

 

بانی رنت متخصص اجاره هیوندا سانتافه و النترا و اجاره خودروهای برند هیوندای در تهران ارائه دهنده با راننده و بدون راننده این خودروها میباشد.همواره در تهران وقتی صحبت از اجاره انواع خودرو هیوندا به میان می آید نام بانی رنت نیز شنیده میشود. بانی رنت با سرمایه گذاری گسترده روی خودروهای برند هیوندا اماده ارائه حداکثری با قیمت رقابتی جهت اجاره و کرایه این خودروهای فوق العاده میباشد. 

در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای هیوندا را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/brand/2/hyundai/

 

معرفی قائم‌شهر  استان مازنداران

قائمشهر از بزرگترین و مهم‌ترین شهرهای استان مازندران و شمال ایران و مرکز شهرستان قائمشهر است که در ناحیه البرز مرکزی واقع شده است که از به هم پیوستن هفت محله‌ی کوچکسرا، کتی‌سر، آب بندان‌سر، حسن‌آباد، سیدمحله، بربری‌محله و مجاورمحله (شامل ترک‌محله و کبریت‌محله) تشکیل شده است.

این شهر ارتباط تهران را با شمال و شمال‌شرقی از دو مسیر مختلف جاده فیروزکوه و جاده هراز حفظ کرده که از این نظر حایز اهمیت است.

شهرستان قائم‌شهر برحسب شواهد و قرائن موجود از جمله اماکن مذهبی نظیر امامزاده یوسف‌رضا یا آرامگاه علامه فقیه شیخ طبرسی از سابقه دیرینه تمدن و فرهنگ قبل از قرن ششم هجری خبر می‌دهد.

در شهر شاهی هفته یک روز چهارشنبه بازار می‌شد چون در روزهای چهارشنبه هر هفته در این نقطه بازار می‌شد و اهالی دهستان‌های مجاور امتعه اهالی قراء و قصبات اطراف و حتی کسبه سایر شهرها سکه اجناس و محصولات خود را به بازار مزبور برده به معرض فروش می‌رساندند، نسبتاً اعتباری حاصل و مرکزیتی پیدا کرده‌بود.

در زمان خاندان بنی امیه حکومت عرب در جهت کنترل و تسلط بر نواحی جنوبی دریای مازندران اقدام به برقراری ۴۴ پاسگاه نظامی از آستارای کنونی تا استرآباد یا گرگان کنونی کرد که یکی از مهم‌ترین این پاسگاه‌ها قلعهٔ نظامی آرتا بود. این ۴۴ پاسگاه نظامی به «دینه سر» که در واقع معنایش «محافظ» دین است، مشهورند. در قلعهٔ نظامی آرتا فرمانده‌ای به نام بنی عباس با ۳۳۰ سرباز بر نواحی قائم شهر کنونی و ارطه و ساری کنونی حکومت می‌کرد.

 

بالا