لطفا منتظر باشید

مسافرت به بهشهر از تهران با اجاره خودرو از بانی رنت

behshahr-car-rental
اشتراک گذاری

بهشهر در شرق استان مازندران و در ارتفاع 20 متری از سطح دریا قرار دارد. این شهرستان از شمال به دریای خزر، از جنوب به سلسله کوه‌های البرز و استان سمنان، از شرق به استان گلستان و از غرب به شهرستان نِکا منتهی می‌شود. این موقعیت خاص باعث افزایش مسافرت به این شهر گردیده است. بهشهر از جمله شهرهای خوش آب و هوا است که دارای جاذبه‌ های گردشگری، طبیعی و تاریخی است. انار، مرکبات، برنج، دانه‌های روغنی آفتابگردان و کُلزای این شهر از شهرت بسیاری برخوردار است. بنابراین بانی رنت برای این شهر پرتردد خدمات اجاره خودروی ویژه ای در نظر گرفته است.

 

خدمات اختصاصی بانی رنت برای بهشهر

موسسه اجاره خودرو بانی رنت با سه دهه فعالیت و سابقه کاری در زمینه اجاره خودروهای روز دنیا از پایتخت به مقاصد مختلف می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن ناوگان خودرویی گسترده در انواع مدلهای خارجی و داخلی یکی از بزرگ و خوشنام ترین آژانس های اجاره خودرو در سطح کشور می باشد. تلاش این مجموعه همیشه ارائه خدمات با کیفیت بالا و در سطح بین المللی به هموطنان خود بوده و در همین راستا طیف گسترده ای از خودروهای لوکس و اقتصادی را با روشهای آسان و مشاوره رایگان کارشناسان در اختیار مشتریان قرار میدهد.

نحوه اجاره بصورت کرایه ماشین با راننده و بدون راننده در حالت بلند مدت ماهیانه ، کوتاه مدت هفتگی و حتی روزانه میسر است. لطفا با مشاورین اجاره خودرو تماس بگیرید.


لیست خودروهای قابل اجاره برای بهشهر


بانی رنت طیف وسیعی از خودروهای موجود در کشور را تدارک دیده است ، بطور کلی سه دسته زیر بیشترین خدماتی بوده است که تا این لحظه مشتریان ما درخواست داشته اند، اما قطعا شما میتوانید نسبت به سلیقه و نیاز خودتان بهترین انتخاب گزینه را  انتخاب کنید ، به همین دلیل اکیدا توصیه میکنیم با مشاورین تخصصی بانی رنت جهت انتخاب خودرو اجاره ای خودتان مشورت کنید.

خودروهای اقتصادی 

 

از جمله خودروهای اقتصادی میتوان به پراید،تیبا،ساینا،تندر90،کوییک و ... اشاره کرد.در مدل اقتصادی خودروها همواره به صورت دنده‌ای حرکت می‌کنند و آپشن خاصی ندارند که بتوانند هزینه های سنگینی را برای افراد رقم بزند. مسلما نداشتن آپشنهای خاص می‌تواند از هزینه های نهایی و پرداختی خودرو بکاهد و آن را به یک خودرو اقتصادی تبدیل کند. قطعات و لوازم و همچنین تجهیزات این خودرو اقتصادی در کنار کیفیت بسیار بالا کاملا مقرون به صرفه و مناسب هم هستند و هزینه های سنگینی را برای مصرف کنندگان رقم نخواهند زد از این رو توانسته‌اند جایگاه ویژه ای را در میان مصرف کنندگان به دست بیاورند.
در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای اقتصادی را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/rent/economy/


خودروهای لوکس

 

از دیگر کاربردهای اجاره خودرو خارجی باید مسافرت های بین شهری را نام برد. افرادی که خودرو شخصی ندارند اجباراً باید از وسیله های نقلیه عمومی برای مسافرت های کوتاه یا بلند مدت خود استفاده کنند. این وسائل نقلیه ممکن است به دلائل مختلف خیلی خوشایند ، راحت و دلپذیر نباشند. به طور مثال امنیت وسایل شخصی افراد است ؛ شما در وسایل نقلیه عمومی باید همیشه مراقب همه وسایلی که با خود همراه دارید باشید زیرا مسئولیت آنها با شخص شماست. به همین دلیل نمیتوانید وسائل زیادی با خود به سفر ببرید. یا این که افراد بسیاری برای لذت بردن از مناظر طبیعی و اماکن دیدنی در بین راه نیز به مسافرت میپردازند و نمیتوان انتظار داشت با وسائل نقلیه عمومی در هر منظره زیبا توقف داشت و به عکس گرفتن پرداخت.

در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای لوکس را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/rent/lux/

 

اجاره تخصصی هیوندا النترا و سانتافه

 

بانی رنت متخصص اجاره هیوندا سانتافه و النترا و اجاره خودروهای برند هیوندای در تهران ارائه دهنده با راننده و بدون راننده این خودروها میباشد.همواره در تهران وقتی صحبت از اجاره انواع خودرو هیوندا به میان می آید نام بانی رنت نیز شنیده میشود. بانی رنت با سرمایه گذاری گسترده روی خودروهای برند هیوندا اماده ارائه حداکثری با قیمت رقابتی جهت اجاره و کرایه این خودروهای فوق العاده میباشد. 

در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای هیوندا را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/brand/2/hyundai/


معرفی بهشهر استان مازنداران


این شهرستان از سه بخش «مرکزی»، «گلوگاه» و «یانه سر»، سه شهر «بهشهر»، «رستم‌کلا»، «گلوگاه» و پنج دهستان تشکیل شده است. در جنوب این شهر کوهستان و در شمال آن دشت واقع شده است. بخش کوهستانی منطقه دارای آب و هوای سرد و معتدل و در دشت‌های میانکوهی آن، تراس و زمین‌های قابل کشت وجود دارد.
بهشهر از مراکز تولید تخمه، روغن نباتی و صابون در ایران است و کارخانه چیت‌ سازی آن قدمت بسیاری دارد. بندرامیرآباد نیز از مناطق ویژه اقتصادی رو به رشد در نزدیکی بهشهر است. وجود شهرک صنعتی بهشهر و ناحیه صنعتی سفیدچاه بر اهمیت اقتصادی این شهر افزوده است. اکثر مردم بهشهر مسلمان و شیعه مذهب هستند و به زبان مازندرانی و فارسی گفتگو می ‌کنند.  
با توجه به اسناد تاریخی به دست آمده، بهشهر با قرارگیری در ناحیه جنوبی دریای مازندران همواره از نظر سیاسی تاریخی و نظامی حائز اهمیت بوده است. این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق سکونتگاهی شمال ایران در ادوار گذشته شناخته شده است، همچنین امروزه یکی از شهرستان های مهم استان مازندران می باشد. این شهر که در گذشته اشرف شهر نامگذاری شده بود و با وجود دیگر نام‌هایی که از آن یاد می‌شد، اشرف البلاد متداول ترین نامی بود، که  شهر را به آن می خواندند. علت نامگذاری این شهر به اشرف البلاد، سفر های متداول مادر شاه عباس صفوی به آنجا بود، که این مکان را به اقامتگاه تابستانه پادشاه تبدیل کرده بود. از دیگر نام های این شهر می‌توان به پنجاه هزار و کبود جامه نیز اشاره کرد.
با توجه به وجود غارهای هوتو و کمربند در بهشهر، قدمت سکونت در این منطقه به حدود ۱۰ هزار سال پیش نسبت داده شده است. با توجه به نوشته های هرودوت، زمانی که کوروش کبیر برای فتح بابل به ایران سفر می کرد، بسیاری از سربازان خود را از اهالی مازندران و طبرستان انتخاب نمود، که نشان می دهد، سکونت در این منطقه به پیش از میلاد می رسد. لازم به ذکر است، که اقوام ساسانی تباری به نام های خاندان مازیار و قارن وندیان در زمان حکومت عباسیان در منطقه مازندران حکومت می کردند.

بالا