لطفا منتظر باشید

مسافرت به نکا از تهران با اجاره خودرو از بانی رنت

neka-car-rental
اشتراک گذاری

نکا شهری در استان مازندران و مرکز شهرستان نکا است که از غرب به شهرستان‌های ساری و میاندورود و از شرق به شهرستان بهشهر، از سمت شمال به دریای کاسپین و از سمت جنوب به دامنه‌های رشته کوه‌های البرز و استان سمنان متصل است.
شهرستان نکا با قرار گرفتن در مسیر تردد زائران حرم مطهر امام رضا (ع)، هر ساله پذیرای تعداد زیادی مسافر و گردشگر از سراسر کشور است.این شهرستان با داشتن جاذبه‌های گردشگری، تنوع طبیعی، تاریخ و مذهبی موجب اقامت چند روزه هموطنان در این خطه شمالی می‌شود. از این رو بانی رنت خدمات ویژه ای جهت اجاره خودرو به مقصد نکا را آماده ارائه به شما هموطنان عزیز کرده است.

خدمات اختصاصی بانی رنت برای نکا

موسسه اجاره خودرو بانی رنت با سه دهه فعالیت و سابقه کاری در زمینه اجاره خودروهای روز دنیا از پایتخت به مقاصد مختلف می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن ناوگان خودرویی گسترده در انواع مدلهای خارجی و داخلی یکی از بزرگ و خوشنام ترین آژانس های اجاره خودرو در سطح کشور می باشد. تلاش این مجموعه همیشه ارائه خدمات با کیفیت بالا و در سطح بین المللی به هموطنان خود بوده و در همین راستا طیف گسترده ای از خودروهای لوکس و اقتصادی را با روشهای آسان و مشاوره رایگان کارشناسان در اختیار مشتریان قرار میدهد.

نحوه اجاره بصورت کرایه ماشین با راننده و بدون راننده در حالت بلند مدت ماهیانه ، کوتاه مدت هفتگی و حتی روزانه میسر است. لطفا با مشاورین اجاره خودرو تماس بگیرید.


لیست خودروهای قابل اجاره برای نکا


بانی رنت طیف وسیعی از خودروهای موجود در کشور را تدارک دیده است ، بطور کلی سه دسته زیر بیشترین خدماتی بوده است که تا این لحظه مشتریان ما درخواست داشته اند، اما قطعا شما میتوانید نسبت به سلیقه و نیاز خودتان بهترین انتخاب گزینه را  انتخاب کنید ، به همین دلیل اکیدا توصیه میکنیم با مشاورین تخصصی بانی رنت جهت انتخاب خودرو اجاره ای خودتان مشورت کنید.

خودروهای اقتصادی 

 

از جمله خودروهای اقتصادی میتوان به پراید،تیبا،ساینا،تندر90،کوییک و ... اشاره کرد.در مدل اقتصادی خودروها همواره به صورت دنده‌ای حرکت می‌کنند و آپشن خاصی ندارند که بتوانند هزینه های سنگینی را برای افراد رقم بزند. مسلما نداشتن آپشنهای خاص می‌تواند از هزینه های نهایی و پرداختی خودرو بکاهد و آن را به یک خودرو اقتصادی تبدیل کند. قطعات و لوازم و همچنین تجهیزات این خودرو اقتصادی در کنار کیفیت بسیار بالا کاملا مقرون به صرفه و مناسب هم هستند و هزینه های سنگینی را برای مصرف کنندگان رقم نخواهند زد از این رو توانسته‌اند جایگاه ویژه ای را در میان مصرف کنندگان به دست بیاورند.
در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای اقتصادی را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/rent/economy/


خودروهای لوکس

 

از دیگر کاربردهای اجاره خودرو خارجی باید مسافرت های بین شهری را نام برد. افرادی که خودرو شخصی ندارند اجباراً باید از وسیله های نقلیه عمومی برای مسافرت های کوتاه یا بلند مدت خود استفاده کنند. این وسائل نقلیه ممکن است به دلائل مختلف خیلی خوشایند ، راحت و دلپذیر نباشند. به طور مثال امنیت وسایل شخصی افراد است ؛ شما در وسایل نقلیه عمومی باید همیشه مراقب همه وسایلی که با خود همراه دارید باشید زیرا مسئولیت آنها با شخص شماست. به همین دلیل نمیتوانید وسائل زیادی با خود به سفر ببرید. یا این که افراد بسیاری برای لذت بردن از مناظر طبیعی و اماکن دیدنی در بین راه نیز به مسافرت میپردازند و نمیتوان انتظار داشت با وسائل نقلیه عمومی در هر منظره زیبا توقف داشت و به عکس گرفتن پرداخت.

در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای لوکس را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/rent/lux/

 

اجاره تخصصی هیوندا النترا و سانتافه

 

بانی رنت متخصص اجاره هیوندا سانتافه و النترا و اجاره خودروهای برند هیوندای در تهران ارائه دهنده با راننده و بدون راننده این خودروها میباشد.همواره در تهران وقتی صحبت از اجاره انواع خودرو هیوندا به میان می آید نام بانی رنت نیز شنیده میشود. بانی رنت با سرمایه گذاری گسترده روی خودروهای برند هیوندا اماده ارائه حداکثری با قیمت رقابتی جهت اجاره و کرایه این خودروهای فوق العاده میباشد. 

در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای هیوندا را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/brand/2/hyundai/

 

معرفی نکا استان مازنداران

 

مردم نکا از قومیت مازنی و ایرانی‌تبار هستند و به زبان مازنی سخن می‌گویند. در سال ۱۳۷۴ با انتزاع بخش نکا از شهرستان بهشهر و نیز انتزاع بخش هزارجریب از ساری، شهرستان نکا با مرکزیت شهر نکا تشکیل شد.بندر نکا به عنوان بزرگ‌ترین بندر نفتی شمال نقش مهمی در تهیه سوخت پالایشگاه‌های کشور دارا است.  ارتفاعات این شهرستان پوشیده از جنگل است و درختان مختلفی از آزاد و راش و انجیری گرفته تا افرا، توسکا و شمشاد در آن به چشم می‌خورد.

امروزه نکا را به نيروگاه برق حرارتی، بندر آزاد اميرآباد، کارخانه کشتی‌سازی صدرا و تالاب‌های زيبایش می‌شناسند؛ اما این همه ماجرا نیست و چشمه‌های آب معدنی با خواص درمانی و سلامت، آبشارهایی همچون آبشار گوکشان (لیمونده) و روستاهای زیبایی مثل بهزاد کلا و روستای سوچلما و... جاذبه‌های متعدد این منطقه را تشکیل می‌دهند.

روستای کچپ‌ محله در بخش هزار جریب شهرستان نکا واقع است و از آنجا که روی تپه‌ای قرار دارد که دورتادورش را درختان کچپ پوشانده‌اند، به روستای کچپ محله معروف شده است. بیشتر مردم این روستا به کشاورزی و دامداری مشغول هستند؛ ضمن اینکه کشت گیاهان دارویی خصوصا گل گاو زبان در این منطقه، رونق خاصی دارد. طبیعت بکر و دوست‌داشتنی این روستا برای بسیاری از گردشگران جذاب است.

چشمه شفا‌بخش آب معدنی قرمرض از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان نکا است که در روستای کوچک «قرمرض» در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر نکا و در منطقه جنگلی بسیار زیبایی قرار دارد. شهرت این چشمه به خاصیت درمانی آن در رفع سنگ کلیه برمی‌گردد که باعث شده است گردشگران زیادی به این منطقه سفر کنند؛ هرچند که احداث سرویس بهداشتی، قهوه‌خانه، آلاچیق و... در اطراف چشمه نیز در افزایش تعداد گردشگران بی‌تأثیر نبوده‌اند.

غار گمیشان که به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران و یکی از جاهای دیدنی استان مازندران به حساب می‌آید، در روستای گمیشان، جنب جاده ساری به گرگان قرار دارد و قدمتش به ۱۴ تا ۱۵ هزار سال قبل برمی‌گردد. این غار تاریخی در نزدیکی غارهای هوتو و کمربند و در دو کیلومتری محوطه باستانی گوهرتپه واقع است و تاکنون از آن ۴۰ هزار تکه استخوانی و ۳۰ هزار دست ابزار سنگی و تعدادی سفال کشف شده است.

بالا