لطفا منتظر باشید

مسافرت به بابلسر از تهران با اجاره خودرو از بانی رنت

babolsar-car-rental
اشتراک گذاری

 بابلسر مرکز شهرستان بابلسر است و در میان رشته کوه‌های البرز و در حاشیه دریای خزر قرار دارد.بابلسر با فریدون‌کنار در شرق و با بابل در جنوب همسایه است. ساری و محمود‌آباد نیز از شهرهای نزدیک بابلسر به حساب می‌آیند. فاصله بابلسر تا تهران در حدود ۲۲۸ کیلومتر است که با رانندگی در حدود ۴ ساعته به این شهر می‌رسید. همین سهولت دسترسی و قرار داشتن در مجاورت سایر شهرهای پرمخاطب مازندران باعث شده تا بانی رنت خدمات ویژه ای جهت اجاره خودرو برای بابلسر در نظر بگیرد.

 

خدمات اختصاصی بانی رنت برای بابلسر

موسسه اجاره خودرو بانی رنت با سه دهه فعالیت و سابقه کاری در زمینه اجاره خودروهای روز دنیا از پایتخت به مقاصد مختلف می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن ناوگان خودرویی گسترده در انواع مدلهای خارجی و داخلی یکی از بزرگ و خوشنام ترین آژانس های اجاره خودرو در سطح کشور می باشد. تلاش این مجموعه همیشه ارائه خدمات با کیفیت بالا و در سطح بین المللی به هموطنان خود بوده و در همین راستا طیف گسترده ای از خودروهای لوکس و اقتصادی را با روشهای آسان و مشاوره رایگان کارشناسان در اختیار مشتریان قرار میدهد.

نحوه اجاره بصورت کرایه ماشین با راننده و بدون راننده در حالت بلند مدت ماهیانه ، کوتاه مدت هفتگی و حتی روزانه میسر است. لطفا با مشاورین اجاره خودرو تماس بگیرید.


لیست خودروهای قابل اجاره برای بابلسر


بانی رنت طیف وسیعی از خودروهای موجود در کشور را تدارک دیده است ، بطور کلی سه دسته زیر بیشترین خدماتی بوده است که تا این لحظه مشتریان ما درخواست داشته اند، اما قطعا شما میتوانید نسبت به سلیقه و نیاز خودتان بهترین انتخاب گزینه را  انتخاب کنید ، به همین دلیل اکیدا توصیه میکنیم با مشاورین تخصصی بانی رنت جهت انتخاب خودرو اجاره ای خودتان مشورت کنید.

خودروهای اقتصادی 

 

از جمله خودروهای اقتصادی میتوان به پراید،تیبا،ساینا،تندر90،کوییک و ... اشاره کرد.در مدل اقتصادی خودروها همواره به صورت دنده‌ای حرکت می‌کنند و آپشن خاصی ندارند که بتوانند هزینه های سنگینی را برای افراد رقم بزند. مسلما نداشتن آپشنهای خاص می‌تواند از هزینه های نهایی و پرداختی خودرو بکاهد و آن را به یک خودرو اقتصادی تبدیل کند. قطعات و لوازم و همچنین تجهیزات این خودرو اقتصادی در کنار کیفیت بسیار بالا کاملا مقرون به صرفه و مناسب هم هستند و هزینه های سنگینی را برای مصرف کنندگان رقم نخواهند زد از این رو توانسته‌اند جایگاه ویژه ای را در میان مصرف کنندگان به دست بیاورند.
در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای اقتصادی را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/rent/economy/


خودروهای لوکس

 

از دیگر کاربردهای اجاره خودرو خارجی باید مسافرت های بین شهری را نام برد. افرادی که خودرو شخصی ندارند اجباراً باید از وسیله های نقلیه عمومی برای مسافرت های کوتاه یا بلند مدت خود استفاده کنند. این وسائل نقلیه ممکن است به دلائل مختلف خیلی خوشایند ، راحت و دلپذیر نباشند. به طور مثال امنیت وسایل شخصی افراد است ؛ شما در وسایل نقلیه عمومی باید همیشه مراقب همه وسایلی که با خود همراه دارید باشید زیرا مسئولیت آنها با شخص شماست. به همین دلیل نمیتوانید وسائل زیادی با خود به سفر ببرید. یا این که افراد بسیاری برای لذت بردن از مناظر طبیعی و اماکن دیدنی در بین راه نیز به مسافرت میپردازند و نمیتوان انتظار داشت با وسائل نقلیه عمومی در هر منظره زیبا توقف داشت و به عکس گرفتن پرداخت.

در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای لوکس را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/rent/lux/

 

اجاره تخصصی هیوندا النترا و سانتافه

 

بانی رنت متخصص اجاره هیوندا سانتافه و النترا و اجاره خودروهای برند هیوندای در تهران ارائه دهنده با راننده و بدون راننده این خودروها میباشد.همواره در تهران وقتی صحبت از اجاره انواع خودرو هیوندا به میان می آید نام بانی رنت نیز شنیده میشود. بانی رنت با سرمایه گذاری گسترده روی خودروهای برند هیوندا اماده ارائه حداکثری با قیمت رقابتی جهت اجاره و کرایه این خودروهای فوق العاده میباشد. 

در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای هیوندا را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/brand/2/hyundai/


معرفی بابلسر استان مازنداران


شهر ساحلی بابلسر در استان مازندران، بین رشته کوه البرز و دریای خزر واقع شده است. رودخانه بابلرود از معروف ترین رودخانه های استان مازندران است که از میان شهر بابلسر گذر کرده و این شهر را به دو منطقه شرقی و غربی تقسیم کرده است. از میان رودخانه بابلرود، پل معلقی گذر کرده که قدمت آن به زمان پهلوی برمی گردد. این پل جزو اولین پل های ماشین رو در ایران محسوب می شود. شهر بابلسر به دلیل قرارگیری در کنار دریای خزر سالیانه میزبان هزاران گردشگر از تمامی شهرهای ایران می باشد. این شهر زیبا علاوه بر نزدیکی به دریا دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری است که شاید بسیاری از گردگشران از آن بی خبر باشند.
همانطور که گفته شد؛ بابلسر یک شهر ساحلی‌ است و مانند سایر شهرهای شمالی آب‌وهوایی معتدل و مرطوب دارد. هوای بابلسر در روزهای گرم تابستان، شرجی است. هوای بابلسر در پاییز رو به خنکی می‌رود و دمای هوا کاهش می‌یابد و بارش‌ها نیز از اوایل آبان‌ماه شروع می‌شوند. با این‌حال در این فصل رطوبت هوا به شدت کاهش می‌یابد. هوای بابلسر در زمستان بسیار سرد و همراه با بارش باران و برف است. اما در بهار هوای بابلسر بسیار دلچسب است و دمای هوا و رطوبت رفته رفته افزایش می‌یابد.

اسکله ساحلی که در کنار رودخانه بابلرود بنا شده است، یکی از محبوب ترین منطق گردشگری برای مسافران و حتی خود ساکنان شهر بابلسر می باشد. در کنار این اسکله ساحلی زیبا از تکه سنگ هایی استفاده شده که بر روی هم چیده شده اند. این سنگ ها علاوه بر جذاب تر کردن محیط، نقش موج شکن را ایفا می کنند. سنگ های موج شکن از ورود و نفوذ آب به پارک و زمین های اطراف جلوگیری می کنند. اگر به ماهیگیری علاقه دارید حتما باید سری به رودخانه بابلرود بزنید.

در زمان پهلوی پل معلقی بر روی رودخانه بابلرود احداث شد، طراحان این پل زیبا مهندس هایی از کشور سوئد و آلمان بودند. این پل شهر بابلسر را به دو منطقه شرقی و غربی تقسیم می کند و به نوعی به نماد شهر بابلسر تبدیل شده است. از بهمن سال ۱۳۸۶ این پل به عنوان یکی از آثار ملی کشور ایران شناحته می شود. در کنار پل بابلسر امکانات رفاهی زیادی نظیر کافه و رستوران، اغذیه فروشی، مراکز تفریحی، پارک بازی و… وجود دارد. نورپردازی زیبای این پل در هنگام شب منظره فوق العاده ای را ایجاد می کند.

بالا