لطفا منتظر باشید

برای مسافرت به تنکابن از بانی رنت ماشین اجاره کن

tonekabon-car-rental
اشتراک گذاری

شهر تنکابن جدا از جنگل‌های رویایی و سرسبزش، به خاطر باغ‌های کیوی، پرتقال، چای نیز زبانزد خاص و عام است. بزرگترین مرکز پرورش انواع گل و گیاه‌های رنگارنگ و زینتی نیز در این شهر قرار دارد. تنکابن از سویی دیگر قطب پرورش ماهی ایران و رتبه اول در مرکبات در کل کشور را نیز دارا است. جمعیت شهرستان تنکابن، حدود ۲۰۰ هزار نفر است، و در شهر تنکابن یا همان شهسوار، حدود ۶۰ هزار نفر سکونت دارند. مردم تنکابن به زبان مازندرانی و گیلکی سخن می‌گویند.
تنکابن شهری که مرکز مرکبات ایران است و گل‌های زیبایی در آن پرورش داده می‌شود. تاریخچه شهر تنکابن حاکی از قدمت 3000 ساله این شهر است و جاذبه‌های گردشگری تنکابن و تفریحات تنکابن آن ‌را به یکی از مراکز جذب توریست در استان مازندران تبدیل کرده است.

 

خدمات اختصاصی بانی رنت برای تنکابن

موسسه اجاره خودرو بانی رنت با سه دهه فعالیت و سابقه کاری در زمینه اجاره خودروهای روز دنیا از پایتخت به مقاصد مختلف می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن ناوگان خودرویی گسترده در انواع مدلهای خارجی و داخلی یکی از بزرگ و خوشنام ترین آژانس های اجاره خودرو در سطح کشور می باشد. تلاش این مجموعه همیشه ارائه خدمات با کیفیت بالا و در سطح بین المللی به هموطنان خود بوده و در همین راستا طیف گسترده ای از خودروهای لوکس و اقتصادی را با روشهای آسان و مشاوره رایگان کارشناسان در اختیار مشتریان قرار میدهد.

نحوه اجاره بصورت کرایه ماشین با راننده و بدون راننده در حالت بلند مدت ماهیانه ، کوتاه مدت هفتگی و حتی روزانه میسر است. لطفا با مشاورین اجاره خودرو تماس بگیرید.


لیست خودروهای قابل اجاره برای تنکابن


بانی رنت طیف وسیعی از خودروهای موجود در کشور را تدارک دیده است ، بطور کلی سه دسته زیر بیشترین خدماتی بوده است که تا این لحظه مشتریان ما درخواست داشته اند، اما قطعا شما میتوانید نسبت به سلیقه و نیاز خودتان بهترین انتخاب گزینه را  انتخاب کنید ، به همین دلیل اکیدا توصیه میکنیم با مشاورین تخصصی بانی رنت جهت انتخاب خودرو اجاره ای خودتان مشورت کنید.

خودروهای اقتصادی 

 

از جمله خودروهای اقتصادی میتوان به پراید،تیبا،ساینا،تندر90،کوییک و ... اشاره کرد.در مدل اقتصادی خودروها همواره به صورت دنده‌ای حرکت می‌کنند و آپشن خاصی ندارند که بتوانند هزینه های سنگینی را برای افراد رقم بزند. مسلما نداشتن آپشنهای خاص می‌تواند از هزینه های نهایی و پرداختی خودرو بکاهد و آن را به یک خودرو اقتصادی تبدیل کند. قطعات و لوازم و همچنین تجهیزات این خودرو اقتصادی در کنار کیفیت بسیار بالا کاملا مقرون به صرفه و مناسب هم هستند و هزینه های سنگینی را برای مصرف کنندگان رقم نخواهند زد از این رو توانسته‌اند جایگاه ویژه ای را در میان مصرف کنندگان به دست بیاورند.
در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای اقتصادی را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/rent/economy/


خودروهای لوکس

 

از دیگر کاربردهای اجاره خودرو خارجی باید مسافرت های بین شهری را نام برد. افرادی که خودرو شخصی ندارند اجباراً باید از وسیله های نقلیه عمومی برای مسافرت های کوتاه یا بلند مدت خود استفاده کنند. این وسائل نقلیه ممکن است به دلائل مختلف خیلی خوشایند ، راحت و دلپذیر نباشند. به طور مثال امنیت وسایل شخصی افراد است ؛ شما در وسایل نقلیه عمومی باید همیشه مراقب همه وسایلی که با خود همراه دارید باشید زیرا مسئولیت آنها با شخص شماست. به همین دلیل نمیتوانید وسائل زیادی با خود به سفر ببرید. یا این که افراد بسیاری برای لذت بردن از مناظر طبیعی و اماکن دیدنی در بین راه نیز به مسافرت میپردازند و نمیتوان انتظار داشت با وسائل نقلیه عمومی در هر منظره زیبا توقف داشت و به عکس گرفتن پرداخت.

در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای لوکس را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/rent/lux/

 

اجاره تخصصی هیوندا النترا و سانتافه

 

بانی رنت متخصص اجاره هیوندا سانتافه و النترا و اجاره خودروهای برند هیوندای در تهران ارائه دهنده با راننده و بدون راننده این خودروها میباشد.همواره در تهران وقتی صحبت از اجاره انواع خودرو هیوندا به میان می آید نام بانی رنت نیز شنیده میشود. بانی رنت با سرمایه گذاری گسترده روی خودروهای برند هیوندا اماده ارائه حداکثری با قیمت رقابتی جهت اجاره و کرایه این خودروهای فوق العاده میباشد. 

در ادامه لیست قیمت اجاره خودروهای هیوندا را ملاحظه نمایید:

https://banirent.com/car/brand/2/hyundai/

بررسی تنکابن

جغرافیا: تنکابن در مسیر راه رشت به چالوس، از شمال به دریای مازندران، از شرق به چالوس، از جنوب به سلسله جبال البرز و از غرب به شهرستان رامسر محدود می‌شود.

جمعیت: بر اساس آخرین سرشماری در سال 95، جمعیت کل شهرستان تنکابن ۱۶۶٫۱۳۲ نفر است. 

دین و مذهب: به احتمال زیاد دین مردم تنکابن در اوایل قرن دوم هجری قمری زرتشتی بوده است. با ورود سادات به طبرستان و سکونت آنها در دامنه‌های البرز مذهب شیعه در این شهر ترویج یافت.

زبان و نژاد: هر سه زبان فارسی، مازندرانی و گیلکی در این شهر کاربرد دارد. به‌علاوه گویش شهسواری که از هر دو زبان مازندرانی و گیلکی تاثیر پذیرفته اما ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد نیز در این شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اقتصاد: اقتصاد تنكابن بر پایه کشاورزی، باغداری و دامداری است. آب كشاورزی از رودها و چشمه‌ها تأمين می‌شود و از محصولات كشاورزی آن می‌توان به برنج، گندم، جو، سبزيجات، گل گاوزبان، گياهان زينتی، چای، مركبات، كيوی، فندق، گردو، گلابی و... اشاره داشت. از مهم‌ترين صادرات اين شهرستان می‌توان انواع مركبات، برنج، چای، خرمالو و كيوی را نام برد. پرورش گل و گیاه، پرورش دام و طیور، شیلات و... از مشاغل دیگر در این شهر است؛ علاوه بر آنچه گفته شد می‌توان از صنعت گردشگری هم به عنوان شغلی درآمدزا در تنکابن نام برد.

 

 

 

بالا