لطفا منتظر باشید

اجاره بلند مدت خودرو در مقایسه با خرید ماشین

اجاره بلند مدت خودرو
اشتراک گذاری

اجاره بلند مدت خودرو یک راهکار مقرون به صرفه برای جلوگیری از رکود سرمایه است. عمدتا خودروها با گذر زمان دچار افت قیمت شده و هرچه کیلومتر بیشتری را پیمایش کنند قیمت آنها بیشتر افت خواهد کرد. در ادامه به بررسی و مقایسه این تفاوت ها میپردازیم.

 

امکان تعرفه بسیار بهتر در اجاره بلند مدت خودرو

معمولا در هر کسب و کاری همچین امکانی وجود دارد. قیمت بسیار مقرون به صرفه تر برای مشتری های همیشگی . به عنوان مثال شما میتوانید در فصولی که مردم کمتر به مسافرت میروند تخفیف بهتری روی اجاره خودرو بلند مدت بگیرید. از طرفی اکثر شرکت های اجاره خودرو در فصولی که بازار شلوغ و پردرخواستی دارند ،  مثلا ۶ ماه اول سال اولویت را به مشتریان بلند مدت خود میدهند. از این رو امکان سود اقتصادی بسیار بیشتری برای شما به وجود می آید.

 

هزینه استهلاک خودرو!

دقت داشته باشید یکی از مهمترین پارامترها جهت مقایسه اقتصادی اجاره بلند مدت خودرو و خرید خودرو همین مورد میباشد! امروزه هزینه استهلاک خودرو بسیار سرسام آور شده است. تا جایی که گاهی نداشتن خودرو به داشتن آن می ارزد. هزینه لاستیک ، تعویضی های مصرفی همچون فیلتر ، روغن ، لنت ، صفحه کلاچ و   موارد بسیاری دیگر هزینه های نهانی هستند که در چند سال اخیر بسیار پررنگ تر شده اند.

پس دقت داشته باشید نسبت به نوع خودرو در دودوتا چهارتای اقتصادی این مورد مهم را از قلم نیندازید.

 

چکاپ فنی خودرو

چکاپ فنی خودرو یکی دیگر از عوامل پردردسر در نگهداری خودرو است که به دلیل عدم دانش فنی و همچنین خطای انسانی مکانیک ها از طرف دیگر این پروسه را نیز به یکی از سردرد آور ترین   نکات نگهداری خودرو تبدیل کرده است که در زمان اجاره خودرو از شر آن خلاص میشوید.

 

ماشین های متنوع و مورد علاقه

 

خرید و فروش یا تعویض خودرو فرایندی پرریسک و بیزینسی شده است که در شرایط فعلی اقتصادی که خودرو به کالایی سرمایه ای تبدیل شده است احتمال ضرر مالی در پروسه خرید و فروش و تعویض خودرو افزایش یافته است.

شما میتوانید در حالت اجاره خودرو با یک تماس تلفنی با شرکت اجاره خودرو خود نسبت به شرایط و موقعیت های مختلف از ماشین های اقتصادی تا لوکس را اجاره نموده و رنج وسیعی از خودروها را استفاده نمایید.

 

در نهایت توصیه میکنم با کلیک بر روی آیکن تلفن با شرکت بانی رنت تماس گرفته و مشاوره رایگان اجاره خودرو بگیرید.

 

لیست قیمت اجاره ماشین های ایرانی و خارجی در تهران

 

 

بالا