لطفا منتظر باشید

مزایا اجاره خودرو لوکس برای قرارهای کاری

lux-car-rental-for-boss
اشتراک گذاری

اصولا مدیران به جهت پست و شغل مدیریتی که دارند و اینکه جزو خواص جامعه هستند و می بایست تیپ و پرستیژ و  کلاس کاری خود را حفظ کنند، چنانچه به دلایلی خواسته باشند اقدام به اجاره خودرو نمایند قطعا این اجاره از بین خودروهای لوکس برای مدیران خواهد بود. مدیران برای قرارهای کاری ترجیح می دهند با خودروهای لوس بروند چون علاوه بر اینکه کلاس کاری آنها را حفظ می کند، باعث راحتی تردد آنها می شود.

در واقع اجاره خودرو راهی برای تسهیل سفرهای تجاری و گردشگری است و حال اگر آن خودرو لوکس باشد این راحتی سفر بیشتر خواهد بود. از اینرو مدیران گاهی اوقات ترجیح می دهند برای قرارهای کاری و نیازهای شرکتی، خودرو لوکس اجاره کنند.

 

اهمیت خودروهای لوکس برای مدیران

 

علاوه بر وجود ایمنی و راحتی اعم از سیستم کروز کنترل تطبیقی، پارک کردن اتوماتیک، سیستم دید در شب، رادار نقطه کور و… به لحاظ موارد بهداشتی از جمله سیستم تهویه مطبوع کارآمد، گرمایش و سرمایش بهینه صندلی ها، صندلی برقی حافظه دار، ماساژور صندلی و… نیز بسیار کارآمد هستند.

لذا هیچ بیراه نخواهد بود اگرکه بگوییم این نیاز به اجاره خودروهای لوکس توسط مدیران در آینده افزایش خواهد یافت. بطورکلی مزایا اجاره خودرو لوکس توسط شرکت ها در کوتاه مدت یا بلند مدت بیشتر است نسبت به خرید خودرو به ویژه در اجاره های بلند مدت دارد چراکه اجاره به جای تامین مالی بیش از حد برای خرید خودروی لوکس، تاثیر مهم و مثبتی در بودجه این شرکت ها خواهد گذاشت.

 

مزایای اجاره خودروهای لوکس نسبت به خرید آنها

 

با این وجود هرچند داشتن خودرو و به ویژه خودروی لوکس برای مدیران و روسای هر شرکتی ارزش و اعتبار می آورد، اما مزایا اجاره خودرو لوکس بیشتر است.از دیگر مزایا اجاره خودرو لوکس گزینه های بیشتری را از نظر راحتی، مصرف سوخت، نیاز به خرید خودروهای لوکس و… را فراهم می آورد و علاوه بر این آنها دیگر مجبور نیستند با مسائلی همچون بیمه خودرو، تعمیر و نگهداری، عوارض و مالیات و… برخورد کنند. به علاوه در موارد اضطراری، مثل مواقعی که ماشین خراب می شود و در کنار خیابان یا جاده مانده اید از پشتیبانی سریع شرکت اجاره دهنده خودرو برخوردار خواهید شد.

جمع بندی و خلاصه مطلب

لذا اگر بخواهیم بطور خلاصه مزایا اجاره خودرو لوکس برای مدیران بگوییم می توان به ۳ فاکتور مهم برای شرکت ها اعم از مزایای مالیاتی و مالی، صرفه جویی در زمان و سهولت انجام کارهای عملیاتی اشاره کرد که این به بهبود عملکرد یک مدیر در اداره آن شرکت منتهی خواهد شد. بخصوص برای قرارهای کاری مدیران از آنجا که یک ماشین لوکس و در شأن یک مدیر می تواند بر روی مخاطبان آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

در ایجاد یک پرستیژ مدیریتی نقش مهمی ایفاء کند و با توجه به گران و پرهزینه بودن خرید این قبیل خودروهای لوکس، اجاره خودروی لوکس یک راهکار عالی و پر منفعت خواهد بود. امروز در بسیاری از شرکت های اجاره خودرو، انواع خودور لوکس برای مدیران اعم از مدل های مختلف تویوتا لندکروز، مرسدس بنز، بی ام و، لکسوس و پورشه و… با قیمت های مناسب و اقتصادی اجاره داده می شود.

بالا