لطفا منتظر باشید

رزرو سرویس های برون شهری

رزرو سرویس های برون شهری
اشتراک گذاری

گاهی ممکن است مسافرت های کاری ناگهانی برای افراد پیش بیاید.در این موارد بهترین گزینه رزرو سرویس های برون شهری یا به عبارتی رزرو تاکسی های برون شهری می باشد. حال سوال اینجاست که چرا تاکسی های برون شهری؟

باید گفت سفر با سرویس های برون شهری علاوه بر هزینه کمتری که دارد. دیگر شما مجبور به ساعت ها رانندگی طاقت فرسا نخواهید بود.مخصوصا اگر سفرتان کاری باشد و جلسه ای مهم پیش رو داشته باشید.

همچنین با استفاده از سرویس های برون شهری حجم ترافیک نیز به میزان چشم گیری کاهش می یابد و نرخ آلودگی هوا به ویژه در شهرهای بزرگ کمتر می شود.

امروز برای انجام بسیاری از امور از جمله برای مسافرت کاری، اجاره ماشین ترجیح داده می شود. زیرا علاوه بر فراهم آوردن راحتی و آسایش، مقرون به صرفه تر نیز خواهد بود. مثلا وقتی برای مسافرت کاری به شهر دیگر سفر کرده اید در آنجا می بایست با تاکسی و وسایل نقلیه عمومی تردد کنید که زمان بر و خسته کننده خواهد بود. بویژه برای مدیران و کارمندان ارشد که برایشان تحمل چنین مسافرت های کاری سخت خواهد بود.

از این رو می توان با اجاره ماشین برای مسافرت های کاری برنامه ریزی کرد و یک سفر کاری راحت و حساب شده داشت. حال این اجاره ماشین می تواند از مبدأ تا به مقصد صورت بگیرد یا اینکه در شهر مورد نظر اقدام به اجاره ماشین شود که در هر دو صورت انرژی کمی به تحلیل خواهد رفت و یک مسافرت کاری راحت را تجربه می‌کنید.

و اما اینکه چه ماشینی برای مسافرت کاری اجاره کنیم هم بعضا سوالی است که بسیاری از افراد در ذهن دارند. اصولا انتخاب ماشین برای اجاره دست خود افراد است و می توانند از ناوگان شرکت مورد نظرشان دست به انتخاب بزنند و ماشین دلبخواهشان را اجاره کنند. اما برای اجاره می بایست یک سری نکات را در نظر داشته باشید.

مثلا اینکه مسافرت کاری شما برای چه منظوری است؟ اگر برای شرکت در یک سمینار و همایش یا جلسه و قرار کاری مهم است که خب قطعا می بایست یک ماشین لوکس و لاکچری با امکانات مناسب اجاره کنید چون ظاهر و به قولی پرستیژ و کلاس کاری تاثیر زیادی در تعاملات تجاری دارد. اما اگر مسافرت کاری شما برای خرید یا رساندن چیزی است یا حتی برای انجام کارهای معمولی، بهتر است یک ماشین اقتصادی و مقرون به صرفه اجاره کنید.

وقتی قرار است با ماشین به مسافرت بروید حال این مسافرت چه کاری باشد یا غیر کاری، حتما می بایست ماشینی را برای اجاره انتخاب کنید که مختص سفر و تردد در جاده باشد. مثلا در این مواقع ماشین های هاش بک بدون صندوق که بیشتر برای تردد های داخل شهر بهتر هستند یا ماشین هایی که تجهیزات ایمنی پایینی دارند و همچون برخی ماشین های تولید داخل از ترمز ABS، ایربک، تهویه هوای مطبوع و... در آنها خبری نیست اجتناب شود. همینطور توجه به مصرف سوخت هم درصورتی که ماشین مورد اجاره، ایمنی و راحتی مورد نظر را فراهم آورد می تواند از هزینه های مسافرت کاری شما بکاهد.

نرخ رزرو سرویس های برون شهری

هزینه سرویس های برون شهری مثل سایر وسایل حمل و نقل عمومی بر اساس معیارهایی تعیین می شود که به آن ها اشاره خواهیم کرد. 

قوانین و مقررات اتحادیه در ارتباط با نرخ نامه مسیرهای برون شهری :

فاصله بین مبدا و مقصد

میزان بنزین مصرف شده

میزان ترافیک مسیر

مدل و نوع اتومبیل

هزینه بیمه و دیگر هزینه های جانبی خودرو

تمامی موارد ذکر شده در نهایت تعیین کننده هزینه تاکسی های برون شهری می باشند.

رزرو تاکسی های برون شهری

امروزه سایت ها و شرکت های زیادی در جهت ارائه و رزرو سرویس های برون شهری تاسیس و راه اندازی شده اند که خدمات مختلفی ارائه می دهد. در نتیجه به سادگی می توان با مراجعه به این شرکت ها یا از طریق وب سایت اقدام به رزرو سرویس کرد.

سفر و یا جابجایی با سرویس های برون شهری امروزه دارای طرفداران زیادی است و افراد زیادی به منظور رسیدگی به کارهای خود، سفر های کاری، جلسات برون شهری و... از این سرویس ها استفاده می کنند. این سرویس ها دارای مزایای بسیاری هستند، از مزایا تاکسی های برون شهری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سرویس های برون شهری از ایمنی کاملی برخوردارند. همچنین این تاکسی ها پلاک زرد رنگ دارند که مربوط به شرکت های حمل و نقل شان می باشند، بنابراین به راحتی قابل شناسایی اند. تمامی سرویس های برون شهری مجهز به کارت معاینه فنی، زنجیر چرخ، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و دیگر تجهیزات می باشند.

- در صورتی که رانندگان سرویس های برون شهری مرتکب تخلفی شوند می توان به راحتی راننده را یافت و شکایت را پیگیری کرد چرا که مشخصات رانندگان در سازمان پایانه ثبت شده است.

این در حالیست که اگر رانندگان خودروهای برون شهری شخصی مرتکب خلافی شوند و مسافر شکایتی برای آن ها تنظیم نماید، یافتن راننده و پیگیری شکایت کار دشواری خواهد بود.

- شرکت هایی که سرویس های برون شهری ارائه می دهند در طول سفر مسافران را ساپورت می کنند و اگر به هر دلیلی سرویسی نتواند به مسیر ادامه دهد شرکت مربوطه در اسرع وقت سرویس دیگری را در اختیار مسافر قرار می دهد تا بتواند سفر خود را بدون مشکلی ادامه دهد. باید گفت که شرکت های برون شهری خدماتی نظیر این را به صورت رایگان و بدون هیچگونه هزینه ای ارائه می دهند.

- مسافرینی که از سرویس های برون شهری استفاده می کنند می توانند درصورتی که ، پیشنهاد، انتقاد یا شکایتی دارند از طریق شماره های موجود یا آدرس سایت به شرکت های ارائه دهنده سرویس های برون شهری اطلاع دهند. تا شرکت ها بتوانند خدمات با کیفیت و بهتری را به مسافرین عرضه نمایند.

- در صورتی که کیف یا سایر وسایل مسافر در تاکسی های برون شهری جا مانده باشد. مسافر به راحتی می تواند به شرکتی که تاکسی از آن رزرو شده مراجعه نماید و وسایل خود را دریافت کند.

- افرادی که سرویس های برون شهری رزرو می کنند از مزایای بیمه سرنشین سرویس بهره مند می شوند و این شرکت ها به منظور حوادث احتمالی، خدمات بیمه ای نیز ارائه می دهند.

با اینحال امروز افراد یا شرکت ها و سازمان های مختلف برای انجام برخی امور کاری خود اقدام به اجاره ماشین می کنند که بخشی از آن برای مسافرت کاری است. مدت زمان اجاره هم به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه است که معمولا هر چه برای روزهای بیشتر و طولانی تر اقدام به اجاره کنید، قیمت محاسبه روزانه مبلغ اجاره کمتر می شود.

اینکه می توانید با ماشین های اجاره ای آماده مسافرت به مسافرت کاری بروید، بدون اینکه هزینه سرویس و چک کردن در استفاده از ماشین شخصی را بدهید و یا در صورت خرابی ماشین در جاده و نظایر آن از پشتیبانی شرکت برخوردار باشید و... از جمله مواردی است که اجاره ماشین برای مسافرت کاری را برای شما به صرفه می گرداند.

بالا