لطفا منتظر باشید

راننده با ماشین در اختیار راه حل عالی برای ماموریت کارمندان

business-travel-car-rental
اشتراک گذاری

راننده با ماشین در اختیار راه حل عالی برای ماموریت کارمندان اگر یک شرکت کوچک یا متوسط هستید و یا به هردلیلی خودرو سازمانی مختص مسافرت کاری نیروی های برجسته خود را ندارید با بانی رنت تماس بگیرید. ما در مجموعه اجاره خودرو مناسب ادارات همواره بهترین گزینه  ها را برای شما آماده داریم.

انواع اجاره خودرو با راننده در اختیار جهت مسافرت های کاری و ماموریت

جهت حفظ پرستیژ سازمان تا مدیریت هزینه ها میتوانید گزینه هایی همچون خودروهای اقتصادی تا لوکس و تشریفاتی را رزرو کنید. این خودروها بصورت کوتاه مدت و بلند مدت بصورت با راننده و بی راننده در  اختیار شما قرار میگیرد.

خودروهای اقتصادی

این دسته از خودروها عموما شامل انواع پژو ، کوییک اتوماتیک ، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ میباشند. این خودروها با قیمت بسیار مناسبی در اختیار شما قرار میگیرند. میتوانید بصورت باراننده دراختیار این خودروها را رزرو نمایید که در این صورت مدارک مورد نیاز دیگر دغدغه شما جهت اجاره خودرو نخواهد بود.

خودروهای لوکس و تشریفاتی

این خودروها گزینه ایده آل جهت ترانسفر فرودگاهی و بدرقه مدیران میباشد. همچنین میتوانید بصورت خودرو اسکورت نیز آنها را سفارش دهید. این خودروها با راننده تعلیم دیده و ورزیده که مهارت های لازم و کافی جهت تشریفات را دارند ارائه میگردند.

اجاره خودرو جهت ماموریت و سفرکاری بلند مدت

همچنین بانی رنت خودروها را بصورت میان مدت و بلند مدت از هفتگی تا ماهیانه نیز اجاره میدهد. معمولا در این روش خودروها بصورت بدون راننده اجاره میشوند و مدارک لازم جهت تضمین نیز دریافت میگردد. 

اجاره ون جهت ماموریت هیئت همراه

وقتی تعداد سفیران شما بالاتر میرود ون یک انتخاب عالی برای سازمان شماست. این خودروها با رننده مجرب و امکانات فول آپشن تاثیر بسزایی بر اعتبار برند و سازمان شما خواهند داشت. عمدتا در این مورد نتیجه بسیار رضایت بخشی برای مشتریان ما حاصل شده است.

اجاره خودرو میان رده بهترین گزینه شما

خودروهایی از برند هیوندا همچون سانتافه و النترا از گزینه های بسیار مطلوبی هستند که ضمن مقرون به صرفه بودن هنوز وجه لو کس خود را در جامعه ایران حفظ نموده اند. بانی رنت با رائه بهترین خودروهای برند هیوندا از خوشنام ترین شرکت های اجاره خودرو در این زمینه بشمار می آید. با ما تماس بگیرید و از مشاوران ما بهترین راهکار را جویا شوید.

 

بالا