لطفا منتظر باشید

اجاره خودرو در عید نوروز ۱۴۰۳

اجاره خودرو در عید نوروز ۱۴۰۳ در بانی رنت یکی از بهترین انتخاب های برای شما خواهد بود. توصیه جدی ما به شما این خواهد بود که جهت گرفتن مشاوره برای اجاره خودرو با شماره 09122938339 تماس بگیرید.

اما در ادامه به انواعی از اجاره خودرو که بیشتر در عید نوروز تقاضا دارد خواهیم پرداخت.

اجاره خودرو باراننده

این مدل از اجاره خودرو آسانترین روش است . به دلیل عدم نیاز به هیچ مدارک و تضمینی حتی برای آنان که گواهینامه رانندگی نیز ندارند امکان پذیر است. بانی رنت خدمات بسیار قوی برای اجاره خودرو باراننده با تضمین کیفیت و امنیت شما فراهم کرده است.

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده مطلوب ترین و پرمخاطب ترین روش اجاره خودرو است که مخصوصا بسیار مطلوب مسافران نوروزی است. اغلب مسافران ترجیح میدهند مسافت دور را با وسایل حمل و نقلی همچون هواپیما و قطار بپیمایند و در  نهایت نیز با اجاره خودرو بدون راننده خودرو سواری اختصاصی خود را در شهر مقصد داشته باشند.

دو دسته بندی کلی از انواع اجاره خودرو اجاره خودرو در عید نوروز ۱۴۰۳ را بررسی کردیم اما به موارد جزئی تر نیز نیم نگاهی داشته باشیم.

اجاره خودرو اقتصادی

خودرو اقتصادی امروزه در بازار ها محبوبیت زیادی را به دست آورده است زیرا این نمونه خودرو نه تنها به انجام فعالیتهای روزانه شما کمک می‌کند بلکه تنها برای حرکت کردن نیاز به سوخت دارد و چون میزان سوخت کمی را در خود جای میدهد،مصرف سوخت آن هم کم میباشد. سرعت بالا و مصرف سوخت و استهلاک کم از مهمترین مزیت ها و ویژگیهای این خودرو می‌باشد که همین امر زمینه محبوبیت آن را فراهم کرده است.

اجاره خودرو لوکس

 با اجاره ماشین خارجی ، شما میتوانید در هر روز و ساعتی که نیاز به خودرو دارید ، یک خودروی آخرین مدل ، سالم و با باک پر تحویل گرفته و بعد از اتمام کارتان به راحتی آن را پس داده و دیگر نگران چیزی نباشید.
تنوع انواع برندها ، مدلها و رنگ بندی گسترده ناوگان خودرویی که در اکثر مراکز کرایه خودرو وجود دارد ، میتواند انتخاب های بسیار جذابی برای شما در پیش داشته باشد.

اجاره ون گردشگری در تهران

گر قصد سفر به تهران در سر دارید و هدف شما از مسافرت، گردش و مشاهده زیبایی های این کلان شهر است به شدت پیشنهاد می کنیم از حتما از خدمات اجاره ون گردشگری در تهران استفاده کنید چرا که علاوه بر راحتی در حمل و نقل، هنگام نشستن در ماشین نیز هم احساس راحتی کرده و هم امنیت جانی شما تضمین می شود. حتی اگر اهل تهران هستید، کرایه یک روزه خودرو ون و گردش تهران با دوستانتان، پیشنهاد می شود.

با کلیک بر روی لینک ذیل تمامی خودروهای ما با قیمت هریک را در یک نگاه ببینید. در هرزمان که تمایل داشتید میتوانید با همکاران ما تماس گرفته و جهت رزرو مشاوره بگیرید.

لیست قیمت اجاره ماشین های ایرانی و خارجی در تهران

بالا